Wiedźmin Remake bez złych elementów oryginału. Nie będzie kart, a model walki przejdzie zmiany?

Radosław Krajewski
2024/01/30 14:50
5
1

Twórcy ujawnili nowe informacje dotyczące powstającego remake’u pierwszej części Wiedźmina.

Oprócz prac nad Wiedźminem 4 CD Projekt RED nadzoruje rozwój gry Wiedźmin Remake, które prowadzone są przez zespół z Fool's Theory. Oficjalnej zapowiedzi doczekaliśmy się jeszcze w 2022 roku i od tego czasu twórcy nie pochwalili się żadnymi materiałami z gry. Produkcja znajduje się w fazie rozwoju, a w najnowszym wywiadzie szef studia Jakub Rokosz ujawnił kilka nowych szczegółów, w tym obiecał, że nowa wersja przygód Geralta wyeliminuje wszystkie złe elementy znane z oryginału.

Wiedźmin Remake bez złych elementów oryginału. Nie będzie kart, a model walki przejdzie zmiany?

Wiedźmin Remake – twórcy usuną złe i niepotrzebne elementy oryginału

Rokosz nie pracował nad pierwszą częścią Wiedźmina, czego żałuje, ale ma nadzieję, że odda sprawiedliwość grze w remake’u.

Zawsze żałowałem, że przegapiłem prace nad pierwszą częścią. Chciałem mieć szansę, aby oddać temu sprawiedliwość, na jaką zasługuje.

Szef Fool's Theory przyznał również, że niektóre elementy wymagają naprawy, inne są na tyle złe i przestarzałe, że należy je całkowicie przerobić.

Przede wszystkim potrzebujemy uczciwej, merytorycznej analizy, które części są po prostu złe, przestarzałe i wymagają przerobienia. Musimy podkreślić te części, które są świetne i należy je zachować lub stanowią bezpośrednie kluczowe filary, których nie można odrzucić.

GramTV przedstawia:

Wygląda więc na to, że kontrowersyjne zbieranie kart z pierwszej części Wiedźmina nie znajdzie się w remake’u. Ten element był krytykowany już nawet podczas premiery gry, więc ciężko oczekiwać, aby wrócił w nowej wersji.

Możemy również oczekiwać, że na potrzeby Wiedźmin Remake zostanie stworzony zupełnie nowy model walki, który może być wzorowany na Wiedźminie 3. Również niektóre etapy, w tym historia mogą zostać przebudowane, w tym bagna z drugiego rozdziału, czy cały czwarty rozdział, aby bardziej pasował do reszty gry.

Komentarze
5
koNraDM4
Gramowicz
31/01/2024 17:19
iorwet napisał:

Tak na poważnie, to co tam jest trudnego do zrozumienia :D? Ogólnie czwarty rozdział, to miał być taki ukłon w stronę opowiadań, mi osobiście się przejadł przy 5 podejściu, ale miał swój klimat. Drugi rozdział i ogromny backtracking faktycznie potrzebuje przebudowy :) Niemniej wolałbym aby gra była jak najbliższa pierwowzorowi. 

Zależy by mi także, aby pozostał klimat wyzimy, ten brud i szarość budowała klimat, jeżeli nie podbiją kolorów za bardzo, to powinno być dobrze.

RazzedEdge napisał:

Moze zawiera elementy, ktorych "modern audience" nie umie zrozumiec ;>

Nalfein napisał:

Jak to czwarty rozdział? Ten najlepszy ma być przebudowany?

Czwarty rozdział git aczkolwiek strzelam, że każdy rozdział zostanie bardziej lub mniej przebudowany bo studio prawdopodobnie nie odpuści sobie zrobienie tego świata bardziej otwartym niż w pierwowzorze, a więc można się spodziewać większej swobody w 4 rozdziale co oczywiście powoduje iż bez sensu by było tłumaczyć brak możliwości powrotu do Wyzimy tym, że musimy zdać się na Króla Rybaków bo w Wieśku 3 normalnie sami łódki obsługujemy, a nie oszukujmy się ten remake jest robiony bardziej dla zagranicznych graczy by mogli ograć tytuł, który już w momencie premiery wiele osób odtrącił niektórymi aspektami mechaniki i to osób wyrozumiałych raczej biorąc pod uwagę co cieszyło się wciąż sporym uznaniem naszych rodaków w tamtych czasach - strategie, gothic, baldurs gate itd. to były produkcje, które mimo, że już w 2007 miały przynajmniej pół dekady na karku to dalej były miło wspominane (z resztą dziś także są).

dariuszp
Gramowicz
30/01/2024 23:24

Ale mogli by ten system  W3 usprawnić żeby siekanie nie było tak skuteczne.

iorwet
Gramowicz
30/01/2024 20:55
RazzedEdge napisał:

Moze zawiera elementy, ktorych "modern audience" nie umie zrozumiec ;>

Nalfein napisał:

Jak to czwarty rozdział? Ten najlepszy ma być przebudowany?

Tak na poważnie, to co tam jest trudnego do zrozumienia :D? Ogólnie czwarty rozdział, to miał być taki ukłon w stronę opowiadań, mi osobiście się przejadł przy 5 podejściu, ale miał swój klimat. Drugi rozdział i ogromny backtracking faktycznie potrzebuje przebudowy :) Niemniej wolałbym aby gra była jak najbliższa pierwowzorowi. 

Zależy by mi także, aby pozostał klimat wyzimy, ten brud i szarość budowała klimat, jeżeli nie podbiją kolorów za bardzo, to powinno być dobrze.




Trwa Wczytywanie