W niektórych krajach pojawił się interaktywny baner nowego filmu Sony Pictures.
Premiera Morbiusa zbliża się wielkimi krokami. Już w przyszłym tygodniu w kinach pojawi się kolejna komiksowa produkcja, tym razem ze złoczyńcą z kart komiksów o Spider-Manie. Z tej okazji Sony Pictures w niektórych krajach ruszyło ze świetną promocją. Na ulicach miast pojawiły się interaktywne billboardy, na których co jakiś czas pojawia się główny bohater w swojej wampirze formie. Fani są zachwyceni pomysłową kampanią zorganizowaną przez Sony Pictures i promocyjny baner zbiera niemal same pochlebne opinie. Nagranie z interaktywnym billboardem Morbiusa zobaczycie poniżej.
Film opowie historię Michaela Morbiusa, śmiertelnie chorego na rzadką chorobę krwi biochemika, który próbuje znaleźć lekarstwo na swoją przypadłość. Gdy jego ostatni eksperyment nie idzie po jego myśli, zaraża się tajemniczym wirusem, który przemienia go w wampira. Morbius coraz mniej przypomina człowieka, a coraz bardziej krwiożerczą i wygłodniałą bestię, która wykorzysta wszystkie swoje zdolności, aby dopaść kolejne ofiary. Dzięki nadludzkiej sile, zwierzęcemu węchowi i skrzydłom, staje się ogromnym wyzwaniem dla Spider-Mana, oraz każdego innego przeciwnika, który stanie mu na drodze.
Superprodukcję Sony Pictures wyreżyserował Daniel Espinosa, twórca Safe House, Systemu oraz Life z 2017 roku. W obsadzie znaleźli się: Jared Leto, Matt Smith, Adria Arjona, Jared Harris, Al Madrigal, Tyrese Gibson oraz Michael Keaton.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!