Baldur's Gate III z niesamowitymi wynikami sprzedaży – sugeruje raport z Chin

Wincenty Wawrzyniak
2023/08/20 17:30
7
1

Jeśli wierzyć raportowi sporządzonemu przez belgijską ambasadę z Chin, sprzedaż gry Baldur’s Gate III na PC przekroczyła 5 milionów egzemplarzy.

Jak podaje serwis DSOGaming, wygląda na to, że Baldur’s Gate III sprzedaje się niczym ciepłe bułeczki. W sieci pojawił się raport belgijskiej ambasady w Chinach, który sugeruje, że sprzedaż gry na PC przekroczyła już 5 milionów egzemplarzy.

Baldur's Gate III z niesamowitymi wynikami sprzedaży – sugeruje raport z Chin

Baldur’s Gate III – świetne wyniki sprzedaży na PC

(...) Gra sprzedała się w 5,2 mln egzemplarzy na platformie Steam z ponad 870 000 jednoczesnych użytkowników online i 94,3% pozytywnych ocen.

Musimy pamiętać, że liczba ta obejmuje również sprzedaż gry w ramach wczesnego dostępu na PC. Z tego co wiemy, gra sprzedała się w około 2,5 miliona egzemplarzy we wczesnym dostępie, co oznacza, że sprzedaż na PC po premierze została podwojona.

GramTV przedstawia:

Przypomnijmy, że gra Baldur's Gate III zadebiutowała 3 sierpnia bieżącego roku na komputerach osobistych. Wersja na konsolę PlayStation 5 zostanie udostępniona 6 września. Zainteresowanych zapraszamy do lektury naszej recenzji, którą znajdziecie pod tym adresem.

Komentarze
7
beetleman1234
Gramowicz
21/08/2023 11:13
Nogradis napisał:

Zapomniałeś dodać "prawdziwego" izometrycznego erpega, najlepiej na Infinity Engine, ewentualnie "duchowego spadkobiercę" takowych. :) I właściwie, gdybyś akurat zgadł (a pech chciał, że przestrzeliłeś okrutnie), to nie byłoby w tym żadnego zaskoczenia - patrząc na liczby, to "nikt" nie grał. Gdyby zebrać w kupę sprzedaż WSZYSTKICH izometrycznych RPG wydanych w ciągu ostatnich dwudziestu lat, to uzyskany w ten sposób wynik wciąż byłby niższy od tego, jaki zdążył wykręcić Baldur's Gate 3. No, ale pewnie tamte nie sprzedawały się, bo prosty lud nie potrafił docenić prawdziwej sztuki, prawda?

beetleman1234 napisał:

Doskonały argument, to ja stwierdzam, że ty nie grałeś w żadnego innego izometrycznego RPGa.

Dużo piszesz, a nic z tego nie wynika. Zastosowałeś argument "muchy lecom, to znaczy, że dobre". A jakiś prawdziwy argument? A poza tym, proszę, naprawdę, nie bądź hipokrytą. Najpierw wyskakujesz z bezpodstawnym oskarżeniem, na które ja ci odpowiadam równie bezpodstawnym oskarżeniem (którego ironii widocznie nie załapałeś), a teraz mi wyskakujesz z kolejnymi wyobrażeniami na temat tego co ja sądzę.

Nogradis
Gramowicz
21/08/2023 11:08
beetleman1234 napisał:

Doskonały argument, to ja stwierdzam, że ty nie grałeś w żadnego innego izometrycznego RPGa.

Zapomniałeś dodać "prawdziwego" izometrycznego erpega, najlepiej na Infinity Engine, ewentualnie "duchowego spadkobiercę" takowych. :) I właściwie, gdybyś akurat zgadł (a pech chciał, że przestrzeliłeś okrutnie), to nie byłoby w tym żadnego zaskoczenia - patrząc na liczby, to "nikt" nie grał. Gdyby zebrać w kupę sprzedaż WSZYSTKICH izometrycznych RPG wydanych w ciągu ostatnich dwudziestu lat, to uzyskany w ten sposób wynik wciąż byłby niższy od tego, jaki zdążył wykręcić Baldur's Gate 3. No, ale pewnie tamte nie sprzedawały się, bo prosty lud nie potrafił docenić prawdziwej sztuki, prawda?

beetleman1234
Gramowicz
21/08/2023 10:14
Nogradis napisał:

Rozwiązanie tej zagadki jest proste: nie grałeś w Baldur's Gate III.

beetleman1234 napisał:

A ja nie wiem czym ludzie się podniecają. System mega, praktycznie przeniesiony cały DnD 5e, ale postacie i atmosfera? Nudy, nie natknąłem się jeszcze na żaden ciekawy dialog, a gra nie ma żadnej atmosfery, już w Divinity OS1 było jej więcej. 

Doskonały argument, to ja stwierdzam, że ty nie grałeś w żadnego innego izometrycznego RPGa.




Trwa Wczytywanie