Kolejna porcja niespodzianek dla fanów World of Warcraft, które udało się wyłapać przy okazji rozpoczęcia zamkniętych testów najnowszego dodatku Shadowlands. Okazuje się, że dla rozszerzenia Blizzard wprowadził do silnika gry, wciąż niepełne, wsparcie dla technologii śledzenia promienia i zmiennej częstotliwości cieniowania obiektów.
Użytkownicy forum reddit wyśledzili, że silnik graficzny World o Warcraft: Shadowlands otrzymał wpisy dla DirectX Raytracing, Ray Tracing Shadows oraz Variable Rate Shading. Implementacja nie jest kompletna, więc wywołanie powiązanych z nimi funkcji skutkuje błędami, ale wskazuje kierunek rozwoju popularnego MMORPG.
Warto w tym miejscu wspomnieć wiadomość sprzed kilku dni, w której informowaliśmy o schematach sterowania kontrolerami konsoli w World of Warcraft: Shadowlands, a wnioski możecie wysunąć sami. Pozostaje czekać na dalszy rozwój wydarzeń i prezentację zmian.
World of Warcraft potrzebuje wsparcia dla RTX? Rozważycie zabawę z WoW-em na konsolach, jeśli Blizzard przygotuje port?
Dodatek Shadowlands ukaże się jeszcze w tym roku, zapewne latem, ale Blizzard nie wskazał jeszcze konkretnego terminu.
Sprawdź bogatą ofertę gier na PC i konsole w sklepie Sferis.pl