Informacje

Świat Darksiders III przypomina "jeden wielki loch"

... Małgorzata Trzyna

Obszary, jakie zwiedzimy w grze, będą ze sobą połączone, a eksploracja pozwoli nam odkryć różne, ciekawe miejsca.

Świat Darksiders III przypomina "jeden wielki loch" - obrazek 1

W najnowszej odsłonie serii Darksiders struktura świata będzie nieco bardziej otwarta niż w poprzednich częściach. Ma on przypominać "jeden wielki loch", w którym istnieją połączenia między poszczególnymi rejonami. W ten sposób gracze będą zachęcani do nieustannej eksploracji i odkrywania nowych rzeczy.

- Świat jest dużo bardziej organiczny. Gra jest jednym ogromnym lochem, podzielonym na zintegrowane obszary, które są ze sobą połączone - wyjaśnił w rozmowie z Game Informerem Dave Adams, reżyser gry.

Darksiders III zostało zapowiedziane w maju ubiegłego roku. W grze wcielimy się w kolejnego jeźdźca apokalipsy - Furię - która zostaje wysłana na Ziemię, by zgładzić siedem grzechów głównych i przywrócić równowagę między dobrem a złem. W czasie zabawy będziemy mogli korzystać z bicza i zaklęć oraz umiejętności zmiany formy, co pozwoli nam uzyskać dostęp do różnych zestawów broni, ciosów czy opcji przemieszczania się.

Darksiders III ukaże się na PC, PS4 i Xboksie One w 2018 roku. Dokładnej daty premiery jeszcze nie znamy.

Świat Darksiders III przypomina "jeden wielki loch" - obrazek 2

Najnowsze
Lubisz nas?