Mass Effect Andromeda nie dostanie już aktualizacji dla trybu singleplayer

Katarzyna Dąbkowska
2017/08/20 08:56

Patch z numerem 1.10 będzie ostatnim.

Mass Effect Andromeda nie dostanie już aktualizacji dla trybu singleplayer

Mass Effect Andromeda zostało wydane w marcu tego roku. Gracze od początku nie byli zadowoleni z gry. Nic dziwnego. Twórcy zaserwowali użytkownikom wiele błędów i niezwykle dziwną mimikę twarzy bohaterów. Starali się jednak te mankamenty naprawić. I chyba w końcu im się udało (bądź też zrezygnowali z walki), bo właśnie zapowiedzieli, że nie mają zamiaru aktualizować trybu dla pojedynczego gracza w grze.

We wpisie, jaki pojawił się na stronie BioWare można przeczytać, że ostatnim patchem do Mass Effect Andromeda jest ten z numerem 1.10. Chodzi tutaj jednak jedynie o tryb dla pojedynczego gracza. Nie będzie on już otrzymywał poprawek czy dodatków w formie DLC. W trybie multiplayer natomiast będą jeszcze wprowadzane zmiany.

GramTV przedstawia:

Mass Effect Andromeda dostępne jest na PC, PlayStation 4 i Xboksie One. Produkcja nie stanowiła hitu pokroju poprzednich części, dlatego EA postanowiło zamknąć firmę odpowiedzialną za produkcję. Więcej o grze przeczytacie w naszej recenzji.

Komentarze
17
Usunięty
Usunięty
28/08/2017 20:41
Przed chwilą, ZubenPL napisał:

Przepraszam że odpowiadam znów po tak długim czasie ale rzadko tu wchodzę, Ale co to ma do rzeczy ME:A zostało wydane i nie będzie dodatków ani DLC więc twórcy nic nie zarabiają. A wiedźmin miał season pass i był wspierana aż do wyjścia ostatniego dodatku tylko z tego powodu tak samo jak cody czy bfy są wspierane do końca season pass. Przykładem długiego wsparcia gier może być valve lub blizzard ale na pewno nie CDP który właśnie jakieś 4 miesiące po season passie porzucił grę. 1,31 wydany w listopadzie naprawiał jedynie błędy które wprowadził 1.30 /uploads/emoticons/biggrin.png" srcset="/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" title=":D" width="20" /> z września.

No jak przyrównujesz jakieś studio tworzące gry to musisz jakoś poprzeć swoją teorię, a ty walniesz tylko jakieś hasło i piszesz skończone bzdury. Wiedźmin 3 był wydany w dniu 19 maja 2015 i wszystkie wydane łatki poprawiały i dodawały rzeczy do podstawki, a nie jak ty piszesz tylko do DLC. I tylko skończony debil powie, że wsparcie W3 równa się wsparciu ME:A które pożyło ledwie 4 miesiące.

ZubenPL
Gramowicz
28/08/2017 20:29
Dnia 21.08.2017 o 19:32, Numenpl napisał:

No ale weź pod uwagę trzy rzeczy jak robisz takie porównania.

1) W jakm stanie obie gry były na premierę i tutaj ME:A Leży i kwiczy, bo W3 miał mniej błędów i był lepiej zoptymalizowany zarówno na konsolach jak i PC w porównaniu z potworkiem od Bioware. 

2) Nad bioware czuwa EA więc było wiadomo jak to skończy prędzej czy później.

3) Co do tego momentalnie zakończonego wsparcia dla W3 to chyba masz krótką pamięć. DLC "Krew i Wino" wyszło 31 maja 2016, a ostatnia łatka to 29 listopada tego samego roku. I dla przypomnienia W3 miał premierę w maju 2015, więc trzeba mieć naprawdę coś z glacą by to przyrównać z ME:A którego support padł po niecałych 4 miesiącach.

Przepraszam że odpowiadam znów po tak długim czasie ale rzadko tu wchodzę, Ale co to ma do rzeczy ME:A zostało wydane i nie będzie dodatków ani DLC więc twórcy nic nie zarabiają. A wiedźmin miał season pass i był wspierana aż do wyjścia ostatniego dodatku tylko z tego powodu tak samo jak cody czy bfy są wspierane do końca season pass. Przykładem długiego wsparcia gier może być valve lub blizzard ale na pewno nie CDP który właśnie jakieś 4 miesiące po season passie porzucił grę. 1,31 wydany w listopadzie naprawiał jedynie błędy które wprowadził 1.30 /uploads/emoticons/biggrin.png" srcset="/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" title=":D" width="20" /> z września.

Usunięty
Usunięty
21/08/2017 19:32
5 godzin temu, ZubenPL napisał:

To jak CDprojekt z wiedźminem DLC wyszły i wsparcie momentalnie zakończone, a błędy niech sobie będą wiecznie. 

No ale weź pod uwagę trzy rzeczy jak robisz takie porównania.

1) W jakm stanie obie gry były na premierę i tutaj ME:A Leży i kwiczy, bo W3 miał mniej błędów i był lepiej zoptymalizowany zarówno na konsolach jak i PC w porównaniu z potworkiem od Bioware. 

2) Nad bioware czuwa EA więc było wiadomo jak to skończy prędzej czy później.

3) Co do tego momentalnie zakończonego wsparcia dla W3 to chyba masz krótką pamięć. DLC "Krew i Wino" wyszło 31 maja 2016, a ostatnia łatka to 29 listopada tego samego roku. I dla przypomnienia W3 miał premierę w maju 2015, więc trzeba mieć naprawdę coś z glacą by to przyrównać z ME:A którego support padł po niecałych 4 miesiącach.




Trwa Wczytywanie