Informacje

Project Scorpio - konsola miała zadebiutować w 2016 roku

... Taeri

Phil Spencer tłumaczył dlaczego zdecydowano się na późniejszą premierę.

Project Scorpio - konsola miała zadebiutować w 2016 roku - obrazek 1

Producenci konsol prześcigają się w nowych technologiach. Tym razem jednak Sony wyprzedziło Microsoft i wydało w minionym roku PlayStation 4 Pro. Microsoft natomiast zapowiedział Project Scorpio. Ostatnio mogliśmy poznać specyfikację urządzenia. Ale dlaczego nie pojawiło się w minionym roku na półkach sklepowych? O tym opowiedział szerzej Phil Spencer, szef działu Xbox.

W wywiadzie udzielonym serwisowi Gamasutra Spencer powiedział:

- Kiedy zajmowaliśmy się specyfikacją Scorpio, mówiliśmy konkretnie o grach wyświetlanych w 1080p i 30 klatkach na sekundę na konsoli Xbox One i o tym, co musimy umieścić w pudle, aby działało na poziomie 4K i w 30 klatkach na sekundę. I to był nasz cel projektowy od samego początku. W skrócie: ten sam framerate, większa rozdzielczość. Upewnijmy się, że możemy to osiągnąć, niech to będzie nasza dolna poprzeczka.

- Patrzyliśmy na 4K i stwierdziliśmy, że chcemy, aby ta generacja była dostępna z 4K i uważaliśmy, że możemy to zrobić w taki sposób, który nie zakłócałby doświadczeń i był dodatkiem dla tej generacji. I właśnie to staramy się robić.

Spencer potwierdził również, że to właśnie jest powodem późniejszej premiery Project Scorpio. Przypomnijmy, iż więcej na temat konsoli mamy dowiedzieć się w okolicach targów E3. Już dziś nieoficjalnie mówi się, że Project Scorpio będzie droższe niż PlayStation 4.

Project Scorpio - konsola miała zadebiutować w 2016 roku - obrazek 2

Najnowsze
Lubisz nas?