Wiedźmin 3: Dziki Gon w rozdzielczości 1080p na konsolach? "Prawdopodobnie nie"

Mateusz Stanisławski
2014/08/20 18:15

Trudno się nie zgodzić, że warstwa wizualna Wiedźmina 3: Dziki Gon zapowiada się nad wyraz apetycznie, ale jeśli chodzi o szczegóły wykonania technicznego, głównie w przypadku wersji konsolowych, wciąż jest kilka niewiadomych. Największym znakiem zapytania jest rozdzielczość obrazu.

Wiedźmin 3: Dziki Gon w rozdzielczości 1080p na konsolach?

Nie od dziś wiadomo, że w przypadku wersji konsolowych Wiedźmina 3: Dziki Gon studio CD Projekt RED celuje w 30 klatek na sekundę. Czy uda się przy tym zaserwować obraz w rozdzielczości 1080p? Jeszcze nie wiadomo, ale na razie wieści nie są zbyt optymistyczne.

– Naturalnie robimy wszystko, by osiągnąć 30 klatek na sekundę. Jeżeli chodzi o rozdzielczość, to, szczerze mówiąc, trudno jest jeszcze sprecyzować tę kwestię. Pracujemy nad tym, robimy wszystko, by rozdzielczość była jak najwyższa. Jeżeli damy radę z 1080p, nie ma problemu, ale nie jestem pewien, czy nam się to uda. Szczerze mówiąc, po prostu nie wiem. Prawdopodobnie nie, ale pewne jest, że potrzebujemy płynnej animacji, co najmniej na poziomie 30 klatek na sekundę.

GramTV przedstawia:

Obecnie pracujemy nad optymalizacją i muszę powiedzieć, że aktualnie gra działa naprawdę nieźle. W sumie to spodziewaliśmy się, że będzie gorzej. Kiedy mieliśmy zacząć grać na konsolach PlayStation 4 i Xbox One, spodziewaliśmy się, że całość będzie ledwo funkcjonować i zawieszać się z uwagi na ogrom danych. Ostatecznie wersje te działają. Nie jest to jeszcze poziom, którym satysfakcjonowałby nas, ale działają. Sądzę, że po kolejnych optymalizacjach wersje konsolowe będą prezentować się naprawdę nieźle – powiedział Jose Teixeira z ekipy deweloperskiej.

Polska premiera Wiedźmina 3: Dziki Gon jest zaplanowana na 24 lutego przyszłego roku. Produkcja zawita na trzech platformach sprzętowych – komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Przypominamy, że wczoraj do sieci trafił bardzo długi gameplay z gry.

Komentarze
90
Usunięty
Usunięty
21/08/2014 18:49
Dnia 21.08.2014 o 17:40, Numenpl napisał:

weź ty lepiej się nie odzywaj i sam przejdź się do okulisty

Dziękuję za rzeczowy wkład w dyskusje. Twoja wypowiedź z pewnością wiele wniesie do problemu o jakim dyskutujemy.

Usunięty
Usunięty
21/08/2014 17:50
Dnia 20.08.2014 o 22:04, Numenpl napisał:

(...)Tomb Raider na XBO nie może osiągnąć 1080p mimo że ma hd 7790 na pokładzie.

>Nie do końca jestem pewien, czy można to nazwać HD 7790 ;) Wydajnościowo jak najbardziej, ale przez sporo wolniejszy RAM w praktyce ciężko go wykorzystać- ten Radek z 1GB GDDR5 radzi sobie nawet lepiej ;pTo jest główny problem, upośledzenie procesora graficznego w stopniu, który albo wymaga naprawdę rzetelnej optymalizacji, albo szybkich acz drastycznych cięć;

Dnia 20.08.2014 o 22:04, Numenpl napisał:

A czemu, a no proste co z tego, że APU jak CPU nie wyrabia nawet po podkręceniu.

>Nie wiem na ile nie wyrabia sam Jaguar, gdyż podstawową bolączką XO jest jego gpu, któremu założono kaganiec. Ten element ma tak kluczowe znaczenie, że cała reszta po prostu blednie ;D

Dnia 20.08.2014 o 22:04, Numenpl napisał:

(...) prędzej czy później też pojawi się granic a sprzętowa (...)

>Normalna sprawa, cóż więcej rzec. Silnikami się nie martwię, bo większość z nich w dalszym ciągu jest w stanie zmasakrować dowolny sprzęt, który zmasakrowałby ps4 ;) Zazwyczaj napędzały one zabawki o skrajnie odmiennej architekturze i filozofii działania, dostosowanie się do nowej będzie zaledwie kwestią czasu. Wtedy się zobaczy ile tak szczerze były warte ;)

Usunięty
Usunięty
21/08/2014 17:40
Dnia 21.08.2014 o 16:35, DonOskar napisał:

Tego nie oddadzą zwykłe screeny. Oceniać grę po screenach jest bez sensu. Przy dobrych screenach nie odróżnisz gry z PC na high od gry z xboxa, a w rzeczywistości grając różnice będzie widać.

po tej wypowiedzi weź ty lepiej się nie odzywaj i sam przejdź się do okulisty jak tu co niektórym proponujesz.




Trwa Wczytywanie