Sprzedaż pierwszej części Broken Age zabezpieczyła fundusze na ukończenie produkcji

Paweł Pochowski
2014/02/22 12:30
5
0

Nic dziwnego - przygodówka zebrała bardzo dobre oceny i to zarówno od użytkowników, jak i recenzentów. Przełożyło się to na niezły zysk ze sprzedaży.

Sprzedaż pierwszej części Broken Age zabezpieczyła fundusze na ukończenie produkcji

Decyzja związana z podzieleniem produkcji Broken Age na dwie części, by studio Double Fine miało szansę na zabezpieczenie funduszy na ukończenie gry, spełniła swoje zadanie. Ryzyko opłaciło się - gra zdobyła rozgłoś i pozytywne opinie, co zaowocowało niezłym wynikiem finansowym.

- Zarobiliśmy wystarczająco, by spokojnie ukończyć prace nad drugą częścią gry - powiedział Tim Schafer w rozmowie z Games Industry. - Sprzedaliśmy wystarczająco, by ludzie zobaczyli, że nie żartowaliśmy, i jest to dla nas ulga. Uważam, że na projektach z Kickstartera ciąży ogromna presja, szczególnie tych największych, by nie zepsuć tego dla tych wszystkich ludzi. Dla nas to świetna, pozytywna rzecz móc stworzyć grę fundowaną przez fanów - to otwiera wiele drzwi do oryginalnych, kreatywnych rzeczy - dodał Tim.

GramTV przedstawia:

Druga część Broken Age na PC, Linux i Mac powinna zadebiutować tegoroczną wiosną. Oprócz tego w tym roku tytuł zostanie wydana wersja na iPada.

Komentarze
5
Sewycz
Gramowicz
23/02/2014 19:26
Dnia 23.02.2014 o 01:08, Terem napisał:

> ze slucham co zrobili? Przecież wcześniej na kickstarterze uzbierali na nią 3 i pol miliona > dolarów - powinni móc zrobić i pięć części do rozdania za darmo :x Tak, bo kiedy studia należące do wielkich wydawców dostają fundusze na zrobienie gry AAA, to lądują one za darmo na półkach sklepowych.

Mówie, ze powinni móc zrobić. A nie ze gadanie ze zarobilo na drugi epizod xD

Usunięty
Usunięty
23/02/2014 01:08

> ze slucham co zrobili? Przecież wcześniej na kickstarterze uzbierali na nią 3 i pol miliona> dolarów - powinni móc zrobić i pięć części do rozdania za darmo :xTak, bo kiedy studia należące do wielkich wydawców dostają fundusze na zrobienie gry AAA, to lądują one za darmo na półkach sklepowych.

Sewycz
Gramowicz
22/02/2014 23:26

ze slucham co zrobili? Przecież wcześniej na kickstarterze uzbierali na nią 3 i pol miliona dolarów - powinni móc zrobić i pięć części do rozdania za darmo :x




Trwa Wczytywanie