Final Fantasy XIII - odrzucona zawartość wielkości nowej gry

Piotr Wiejak
2010/01/13 20:54
9
0

To oczywiste, że przy projekcie wielkości Final Fantasy XIII nie wszystko, co przygotowano podczas lat pracy nad grą szczęśliwie trafiło do wersji finalnej. Ale w tym wypadku jest takiego materiału naprawdę dużo...

Kotaku donosi o kolejnej ciekawostce na temat gry Final Fantasy XIII, najnowszego wielkiego jRPG-a od firmy Square Enix. Tym razem chodzi o ilość przygotowanych podczas developingu lokacji, których ostatecznie nie wykorzystano w finalnej wersji - "Aż nadto na zrobienie kolejnej gry" ! Final Fantasy XIII  - odrzucona zawartość wielkości nowej gry

Isamu Kamikokuryou, dyrektor artystyczny "trzynastki", użył takiego sformułowania w rozmowie z japońskim serwisem FF-Reunion. Powiedział, że decyzje o cięciach były dla ekipy tworzącej grę bardzo ciężkie, ale musiały zostać podjęte ze względu na jej odpowiedni balans. W przyrodzie jednak nic nie ginie - bardzo prawdopodobne, że nieużyte projekty trafią do innych tytułów szykowanych przez giganta.

Wersja japońska Final Fantasy XIII na PS3 jest dostępna w sprzedaży od grudnia zeszłego roku, wydanie zlokalizowane jest szykowane dla Ameryki Północnej, Europy i Australii na dziewiątego marca.

GramTV przedstawia:

Komentarze
9
Renor_Mirshann
Gramowicz
Autor
14/01/2010 07:19
Dnia 13.01.2010 o 22:29, SHADOW-XIII napisał:

@Renor Mirshann: Nasze orkiestry bardzo dużo nagrywają muzyki do gier/anime japońskich. Jest drobna nieścisłość bo muzykę nagrywała Orkiestra Symfoniczna Filharmonii Narodowej, a nie Warszawska (OSFN jest nazywana zwłaszcza za granicą jako Warszawska ale jest i Warszawska Orkiestra Symfoniczna "Sonata", więc takie sprzeczności mogą wynikać)

Dzięki za sprostowanie :)

Dnia 13.01.2010 o 22:29, SHADOW-XIII napisał:

Orkiestra Symfoniczna Filharmonii Narodowej (grał w niej mój śp. dziadek) nagrała wiele ścieżek dźwiękowych anime i gier, warto przejrzeć np. angielską wikipedię, ale wiele tytułów jest nigdzie nie wspomnianych.

Pogrzebię w wolnej chwili :) Pamiętam jak się swego czasu zdziwiłem, gdy dowiedziałem się, że wersję "Ave Maria" którą wykorzystano w genialnym odcinku "Ballad of Fallen Angels" Cowboya Bebopa śpiewa Jerzy Knetig :)

Usunięty
Usunięty
14/01/2010 06:42

Polska orkiestra maczala tez palce przy Suikodenie I albo II nie pamietam...

Usunięty
Usunięty
14/01/2010 01:34
Dnia 13.01.2010 o 21:46, Rafix_94 napisał:

Wszystko to po to, by gra dobrze chodziła na X360.. Porażka!

mozesz rozwinac ta mysl ? przeciez mozna: raz zainstalowac gre, a dwa mozna do pudelka wlozyc nieskonczona ilosc plyt i zmieniac nosnik co kilkanascie godzin... pamietasz stare finale ? 3-4 plyty na psx i jakos sie zylo... na x''a tez sie sprawdzi.gry nie mozna robic zbyt dlugiej, kilkadziesiat godzin i jest dobrze, a reszta do czesci drugiej ;]




Trwa Wczytywanie