"Konami przewiduje, że gra osiągnie milionową sprzedaż już na starcie" - takie zdanie można odnaleźć w ostatnim komunikacie prasowym, dotyczącym najnowszej odsłony Pro Evolution Soccer. Produkcja ta doczekała się wczoraj swego debiutu. Aby uczynić zadość powyższym prognozom, japońska firma dostarczyła na półki sklepowe trzy miliony kopii tegorocznego PES-a.
"Pro Evolution Soccer 2010 to największa tegoroczna premiera Konami" - zaznacza Martin Schneider, dyrektor ds. PR-u i marketingu w europejskim oddziale Konami, przypominając jednocześnie: "Światowa sprzedaż serii PES to jak dotąd 55,5 miliona egzemplarzy. Oczekujemy więc bardzo dobrych wyników od tego, co dla PES-a jest najlepsze od wielu, wielu lat".A to, co najlepsze, ma być efektem szeroko zakrojonej kooperacji z miłośnikami serii. "Bardzo blisko współpracowaliśmy z fanami PES-a, jak i piłki nożnej. Będziemy kontynuować tę dwutorową konwersację, zwłaszcza w obliczu prac nad DLC do PES 2010, ale także w dalszej perspektywie" - zapewnił Schneider. "Ich pomoc będzie nieoceniona. Dzięki niej upewnimy się, że PES stanowi główną piłkarską markę na wszystkich platformach" - zakończył.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!