Destiny

Producent: Bungie Wydawca: Brak Premiera: 9.9.2014 Gatunek: akcja Wersja językowa: EN Wydania tej gry: Destiny (edycja premierowa)

Destiny to pierwszoosobowa strzelanka od studia Bungie, twórców bestsellerowego cyklu Halo. Jest to pierwsza produkcja wspomnianego developera powstała we współpracy z Activision Blizzard – wcześniej firma zajmowała się tworzeniem gier dla Microsoftu.


Destiny przenosi nas do wielkiego, otwartego świata w klimatach science-fiction. Akcja toczy się w przyszłości, w ostatnim mieście na Ziemi, gdzie – nad niebem – znajduje się tajemniczy statek. Graczowi przypada rola strażnika, mającego za zadanie rozprawić się z wrogimi siłami i uratować mieszkańców.


Destiny w odróżnieniu od innych shooterów, może pochwalić się licznymi elementami charakterystycznymi dla RPG-ów. Autorzy oddali do naszej dyspozycji możliwość personalizowania swojego bohatera (np. poprzez wybór płci) i rozwijania go poprzez zdobywanie nowych zdolności, a także udostępnili zróżnicowane typy broni, mnóstwo przedmiotów i nie tylko. Gra zawiera kilka klas postaci, w tym Łowcę, Czarnoksiężnika oraz Tytana.


Destiny, choć nie jest przedstawicielem gatunku MMO, wymaga nieustannego połączenia z internetem. Producenci skonstruowali swoje dzieło tak, by radość z rozgrywki mogły czerpać zarówno osoby preferujące zabawę w pojedynkę, jak i entuzjaści trybu współpracy. Warto dodać, że całość jest przystępna dla mniej wprawionych w bojach graczy, ale ma do zaoferowania także sporo weteranom FPS-ów.





Destiny

Sensacyjny zwycięzca przeglądu BAFTA! Doceniono Zaginięcie Ethana Cartera

Patryk Purczyński
11

Przyzwyczailiśmy się, że w tym roku nagrody dla najlepszych gier zgarniają Dragon Age: Inkwizycja lub Śródziemie: Cień Mordoru. Brytyjska Akademia Sztuk Filmowych i Telewizyjnych miała jednak innego faworyta.

Destiny miesiąc później

Jakub Zagalski
14

Pierwszy raid, nowe wyzwania, jaskinie pełne skarbów i naprawianie błędów. Minął miesiąc od głośnej premiery Destiny, który obfitował w kontrowersje i podzielił graczy na dwa skrajne obozy. Innymi słowy, dawno nie grałem w tak nudną, a zarazem wciągającą grę.