W Dragon’s Dogma 2 podjęcie zbyt wielu zadań pobocznych będzie miało swoje konsekwencje

Patrycja Pietrowska
2024/03/12 15:45
1
0

W Dragon's Dogma 2 upływ czasu będzie mieć znaczący wpływ na zadania poboczne.

Dragon’s Dogma 2 wspina się coraz wyżej w rankingu bestsellerów Steama. Jeszcze większe zainteresowanie wokół gry wygenerował niedawno udostępniony przez Capcom kreator postaci, który pozwolił graczom puścić wodze fantazji. Tym razem natomiast pojawiły się informacje związane z zadaniami pobocznymi, które czekają na nas w nadchodzącej produkcji.

W Dragon’s Dogma 2 podjęcie zbyt wielu zadań pobocznych będzie miało swoje konsekwencje

Niektóre zadania poboczne w Dragon’s Dogma 2 będą miały ograniczenie czasowe

W Dragon’s Dogma 2 ma pojawić się ponad 1000 postaci niezależnych, od których będziemy mogli przyjmować między innymi różne zadania. Część z pobocznych aktywności będzie ograniczona czasowo, podobnie jak w pierwszej odsłonie gry, na co zwrócił uwagę użytkownik Reddita o pseudonimie Strange_Music. Takie zadania mają być oznaczone ikoną klepsydry, aby wskazać ich status.
Zwykle po prostu biorę każdy quest i zapominam o nich później. Wygląda na to, że nie będę w stanie tego zrobić w DD2 i szczerze mówiąc, to trochę odświeżające. Będę musiał zwracać na to uwagę i nie przeciążać się zadaniami. Tak jak w prawdziwym życiu. – komentuje Strange_Music.
Komunikat w grze ostrzega o tym, aby nie podejmować się zbyt wielu zadań pobocznych na raz. Niewykonanie takiej misji w określonych ramach czasowych będzie bowiem niosło za sobą konsekwencje – postać niezależna może wyraźnie odczuć skutki braku działania z naszej strony i np. zginąć. Warto zatem zwracać szczególną uwagę na ten element rozgrywki, aby uniknąć niezamierzonych, potencjalnie negatywnych rezultatów.
Na koniec warto przypomnieć, że Dragon’s Dogma 2 zadebiutuje już niebawem – tytuł trafi na rynek 22 marca 2024 roku. Produkcja Capcomu zmierza na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 5 i Xbox Series X/S.

GramTV przedstawia:

Komentarze
1
dariuszp
Gramowicz
13/03/2024 07:43

Przypomniał mi się Kingdom Comes :-) Nauczony że gry nie pilnują czasu i nawet jak się wioska bohatera pali to pójdziesz tam za miesiąc i będzie jak pierwszego dnia - robiłem swoje. Tylko po to by zobaczyć że kolejne questy failują.

Otóż w Kingdom Come jak ktoś powie Ci że masz być gdzieś jutro albo masz 3 dni na coś. To są fizyczne 3 doby w grze.

Jak dla mnie bomba. Byle nie było questów które przepadają po prostu dlatego że ich na czas nie wziąłeś. Za bardzo kocham eksplorację.