W Dead Island 2 bronie będą ulegać zniszczeniu. Twórcom zależy na realizmie

Mikołaj Ciesielski
2022/09/29 08:50

Deweloperzy chcą także, by podczas rozgrywki gracze korzystali z różnych narzędzi i nie ograniczali się jedynie do jednej broni.

W Dead Island 2 bronie będą ulegać zniszczeniu. Twórcom zależy na realizmie

W trakcie Gamescom Opening Night Live poznaliśmy dokładną datę premiery Dead Island 2. W trakcie wydarzenia zaprezentowano także nowy zwiastun oraz fragmenty rozgrywki. Tymczasem deweloperzy z Dambuster Studios udzielili wywiadu redakcji VG24/7, w którym ujawnili, że w drugiej części Dead Island bronie ponownie będą ulegać zniszczeniu. Twórcy postanowili wyjaśnić, dlaczego postanowili zaimplementować wspomniany system.

Ograniczona wytrzymałość broni w Dead Island 2 ma zachęcić graczy do eksperymentowania

Adam Duckett – jeden z przedstawicieli Dambuster Studios – stwierdził, że do broni palnej potrzebna jest amunicja, dlatego broń do walki wręcz posiada ograniczoną wytrzymałość. W ten sposób deweloperzy chcą zachęcić graczy do eksperymentowania i poznania „pełnego arsenału”. Twórcy podkreślają, że w Dead Island 2 dostępnych jest cała masa narzędzi przydatnych w walce z zombie, dlatego gracze nigdy nie będą bezbronni.

Adam Olson – dyrektor artystyczny – uważa natomiast, że ograniczona wytrzymałość broni zwiększy realizm produkcji. Gracze będą bowiem „czuć każde uderzenie”, które będzie widoczne zarówno na atakowanym przez gracza zombie, jak i używanej do tego broni. Pojawi się również możliwość wyłączenia interfejsu, a stopień degradacji danego oręża będzie można ocenić wyłącznie po jego aktualnym wyglądzie.

GramTV przedstawia:

Na koniec przypomnijmy, że Dead Island 2 zmierza na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 4, PlayStation5, Xbox One i Xbox Series X/S. Gra ma zadebiutować na wymienionych platformach 3 lutego 2023 roku.

Komentarze
4
BestWishForYou
Gramowicz
30/09/2022 12:23

Najgorsza mechanika jaką wymyślili w grach. Totalny idiotyzm. Z tego względu głównie nie interesuje mnie BOTW. 

Kresegoth
Gramowicz
29/09/2022 09:31

Eee, a czym to się różni od pierwszej części? Tym, że tutaj nie będzie się dało naprawić? Bo jeśli tak, to mega głupi pomysł. Zwłaszcza jeśli ktoś zasłania się realizmem w grze o zombie.

Kafar
Gramowicz
29/09/2022 09:26

PTSD z Zeldy, najbardziej znienawidzony element z całej gry.

Headbangerr
Gramowicz
29/09/2022 09:05

Ciekawe, jak można popsuć łom.