S.T.A.L.K.E.R. 2: cena, przepustka i szczegóły wydań. Mamy piękne screeny

Wincenty Wawrzyniak
2021/06/14 08:00
5
0

Na oficjalnej stronie internetowej gry S.T.A.L.K.E.R. 2 pojawiło się sporo nowych informacji, w tym zawartość poszczególnych edycji oraz możliwość złożenia pre-orderu.

Miłośnicy kultowej serii S.T.A.L.K.E.R. od studia GSC Game World nie mogą narzekać na nudę. Wczoraj podczas konferencji Xboksa i Bethesdy otrzymaliśmy fantastyczny zwiastun rozgrywki z datą premiery gry S.T.A.L.K.E.R. 2. Poznaliśmy również oficjalne wymagania sprzętowe, które możecie znaleźć pod tym adresem. Dzisiaj natomiast przychodzimy do Was z kolejną porządną porcją niezbędnych informacji na temat produkcji, jakie pojawiły się na oficjalnej stronie internetowej gry. Zainteresowani mogą już składać zamówienia przedpremierowe zapewniające dodatkową zawartość (m.in. skórki dla broni i zbroi).S.T.A.L.K.E.R. 2: cena, przepustka i szczegóły wydań. Mamy piękne screenyTytuł będzie dostępny zarówno w wersji pudełkowej, jak i cyfrowej. Mamy cztery różne wydania fizyczne oraz trzy wydania cyfrowe. Jeśli chodzi o pudełko, gracze będą mogli zakupić edycję standardową, edycję limitowaną, edycję kolekcjonerską oraz edycję Ultimate. Na oficjalnym profilu marki na Twitterze zamieszczono zdjęcia każdej z nich; możecie je znaleźć poniżej.

Wczytywanie ramki mediów.

Jeśli zaś chodzi o wydania cyfrowe, tutaj również mamy edycję standardową, a także edycję Deluxe oraz Ultimate. Co ciekawe, wszystkie edycje cyfrowe zapewnią nam dostęp do ekskluzywnej zawartości na platformie Steam w postaci dynamicznego motywu, zdjęcia profilowego oraz ramki. Ostatnia edycja, czyli Ultimate, zaoferuje natomiast dostęp do przepustki sezonowej. Wśród zawartości pojawiła się wzmianka o dodatkowym zadaniu pobocznym oraz dwóch rozszerzeniach fabularnych.

GramTV przedstawia:

Standardowe wydania (zarówno fizyczne, jak i cyfrowe) zostały wycenione na 59,99 dolarów. Na stronie znalazła się również informacja o lokalizacji – możemy liczyć na polskie napisy z angielskimi głosami. S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl zadebiutuje na rynku 28 kwietnia 2022 roku na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox Series X/S, a także w usłudze Xbox Game Pass. Zamieszczamy również przepiękne ujęcia, które opublikowano na oficjalnej stronie. Pozostaje już tylko cierpliwie czekać!

Komentarze
5
Yosar
Gramowicz
14/06/2021 22:36
Yarod napisał:

Oby nie znaczyło to że oprócz takiego gównianego podejścia nie spłycą jeszcze rozgrywki "pod hamerykańskiego odbiorcę". Ten element strzelankowy trochę tak wyglądał...

Nie mam pojęcia jaka będzie gra (wielce odkrywcze), ale akurat ten trailer był wręcz krojony pod ludzi którzy grali w oryginały. Każdy z przedstawionych elementów był w oryginale i od razu si`e z nim kojarzy. Zabrakło chyba tylko Sidorowicza. Powiedziałbym wręcz, że ten trailer składał się z samych 'staroci'. Jasne w nowej ulepszonej oprawie, ale z punktu widzenia rozgrywki to tam wręcz nic nie drgneło, gdyby sądzić po trailerze. Może przydałoby się jednak coś tu delikatnie rozbudować (poza grafiką),

Zobaczymy jak zaczną się pokazywać kolejne materiały.

Najważniejsze żeby nie było bugów, bo to one głównie zabijają oryginały. Do dzisiaj są tam bugi wręcz uniemożliwjące skończenie gry/gier. I są totalnie losowe. Jedno przejście miałem bez takiego problemu, ale już kolejne utknąłem, bo nie trigerowało w grze zdarzenie które dalej ją pchało. I koniec kropka.

koNraDM4
Gramowicz
14/06/2021 20:40
Yarod napisał:

Oby nie znaczyło to że oprócz takiego gównianego podejścia nie spłycą jeszcze rozgrywki "pod hamerykańskiego odbiorcę". Ten element strzelankowy trochę tak wyglądał...

Sanders-sama napisał:

Zdziwiłem się czemu cena za grę to 199zł, a potem zobaczyłem że to tylko "goła gra".

Szkoda że poszli drogą chciwych wydawców, i zaczęli się rozdrabniać na dodatkowe misje, skórki, piosenki i pogawędki jak zapreorderujesz.

Fajnie że wychodzi edycja pudełkowa na PC, (I oferuje więcej niż tylko pudełko, może nawet płyty będą) tym bardziej że dzisiaj jak gra jest tylko na steam, to nie ma fizycznych wydań a tylko klucz do kupienia.

Już się nie widzi takich edycji, bo nie mają sensu.

Wyjdzie to sobie na XBP obczaję, jak nie będzie gówno, to pewnie kupię na steama.

Zastanawiam się czy polski dystrybutor zatrudni Uttę jak dawniej, czy tylko napisy i RU pozostanie.

Pozwolę sobie powtórzyć co już napisałem pod poprzednim postem z trailerem. Fragment na trailerze był czysto pokazowy i pruli do bohatera równo, a ten nie obrywał co oznacza, że na potrzeby trailera odpalili god mode i weszli na pałę praktycznie aby tylko pokazać jak najwięcej dynamicznej akcji i to rozumiem w pełni. Seria od zawsze była sandboksowymi fabularnymi strzelankami w świecie lokalnej post apokalipsy więc nie ma co się dziwić, że nad strzelaniem postanowili posiedzieć by to miało ręce i nogi w dzisiejszych czasach, a że sporo typowych strzelanek pochodzi z USA, a GSC współpracuje mocno z Microsoftem (i dlatego póki co brak wzmianek o wersji na PS) i to ma być pierwsze ich gra na konsole (wcześniej były próby ale im nie wyszły) więc dla mnie to nie jest nic dziwnego, że część kwestii w jakich będzie pomagać MS może w większym lub mniejszym stopniu przypominać amerykańskie gry. Na pewno Ukraińcy widzieli sukces wschodnich gier na rynku USA więc wiedzą, że nie muszą iść całkowicie pod odbiorcę z tamtego kraju, a niejednokrotnie wystarczy dać im tryb fabularny co się sam przechodzi (XD). Obejrzałem cały trailer i zawarli w nim to czego się spodziewałem więc nie widzę tu za bardzo miejsca na robienie gry typowo pod amerykanów, szczególnie, że jak dotąd główna akcja marketingowa opierała się na rosyjskojęzycznych odbiorcach. Od tego by się to sprzedało w USA to jest MS, a GSC ma zrobić po prostu grę. A co do "podejścia" to myślę, że tu więcej do gadania w kwestiach wydawniczych ma MicroSoft, a nie studio, które dziwne, że jeszcze istnieje po tylu latach posuchy jednakże wszystko wskazuje na to, że będziemy mieli godnego następne serii, który ma szansę przebić metro (exodus był dobrą grą ale słabym metro)

Sanders-sama
Gramowicz
14/06/2021 13:53
Yarod napisał:

Oby nie znaczyło to że oprócz takiego gównianego podejścia nie spłycą jeszcze rozgrywki "pod hamerykańskiego odbiorcę". Ten element strzelankowy trochę tak wyglądał...

Już po dialogach widać że bardziej poszli w cutscenkowość jak z Metra, ale mi to nie przeszkadza.

Oby był klimat Zony, to dla mnie najważniejsze.




Trwa Wczytywanie