Oficjalna zapowiedź Path of Exile: Scourge. Szykuje się ciekawe rozszerzenie

Wincenty Wawrzyniak
2021/10/18 13:30
0
0

Przedstawiciele studia Grinding Gear Games zaprezentowali najnowsze rozszerzenie do gry Path of Exile pod tytułem Scourge.

Już w najbliższy piątek – 22 października 2021 roku – użytkownicy komputerów osobistych (27 października na konsolach PlayStation 4, Xbox One oraz PlayStation 5 i Xbox Series X/S) będą mogli rozpocząć zmagania w najnowszym rozszerzeniu do gry Path of Exile o nazwie Scourge. Przedstawiciele studia Grinding Gear Games zaprezentowali dodatek podczas ostatniej transmisji na żywo, której zapis znajdziecie pod tym adresem. Jak zawsze, otrzymaliśmy również mroczny zwiastun, który zamieściliśmy poniżej. Zainteresowanych zapraszamy też do artykułów opisujących zmiany oraz nowości, tyle że tym razem jest ich naprawdę sporo. Linki do artykułów: pierwszy, drugi, trzeci, czwarty oraz podsumowanie.

Główną nowością i zarazem atrakcją jest tytułowa Plaga (Scourge). Chodzi tutaj o demony, z którymi przyjdzie nam walczyć w określonych warunkach. I to właśnie z ich pojawieniem się w grze wiąże się także dodanie zupełnie nowego przedmiotu o nazwie The Blood Crucible, który – zgodnie ze swoją nazwą – będzie wypełniać się krwią przeciwników pokonanych przez gracza. Po zebraniu odpowiedniej ilości krwi będziemy mogli aktywować urządzenie i natychmiastowo przenieść się do alternatywnej rzeczywistości Wraeclast. Jeśli wydawało Wam się, że świat Path of Exile jest bardzo mroczny, to ta rzeczywistość jest jeszcze mroczniejsza. W tej nowej rzeczywistości znajdziemy hordy demonów, które musimy pokonać.

Im więcej krwi zbierzemy, tym dłużej możemy pozostać w alternatywnym świecie, co przełoży się z jednej strony na cenniejsze nagrody, z drugiej zaś na coraz to trudniejsze starcia i przyjmowanie coraz to większej liczby obrażeń. The Blood Crucible pozwoli nam również na pewnego rodzaju uszkadzanie (plugawienie?) przedmiotów, które w wyniku tego procesu otrzymają potężne modyfikacje – a wraz z nimi negatywne efekty. Proces jednak będziemy mogli powtarzać aż do uzyskania zadowalających efektów.

GramTV przedstawia:

Oprócz demonów w grze pojawią się nowe klejnoty z umiejętnościami, zmiany w balansie gry, zmiany związane z pasywnymi zdolnościami oraz z Atlasem. Zredukowano liczbę regionów do czterech, co oznacza też mniejszą liczbę wymaganych Watchstones (z 32 do 16) i usunięto niektóre mapy – normalnych map będzie w sumie 100. Grinding Gear Games postanowiło także dodać do gry jeszcze trudniejszą zawartość w postaci silniejszych wariantów niektórych bossów, wprowadzić Ekspedycję do podstawowej wersji gry, a także zapowiedzieć (już na przyszły rok) kolejne usprawnienia Atlasu. Krótko mówiąc: będzie co robić.

Przypomnijmy, że Path of Exile zadebiutowało 23 października 2013 roku na komputerach osobistych, 24 sierpnia 2017 roku na konsolach Xbox One oraz 26 marca 2019 roku na konsolach PlayStation 4. Zainteresowanych zapraszamy do lektury naszej recenzji podstawowej wersji gry z roku 2013.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!