Cyberpunk 2077 i kolejne poprawki na PC i konsolach. Patch 1.31 już dostępny

Mikołaj Ciesielski
2021/09/14 13:45
1
0

CD Projekt RED opublikował listę zmian, które wprowadza najnowsza aktualizacja.

Cyberpunk 2077 i kolejne poprawki na PC i konsolach. Patch 1.31 już dostępny

CD Projekt RED nie przestaje pracować nad Cyberpunkiem 2077. W zeszłym tygodniu produkcja otrzymała hotfix, który pojawił się wyłącznie na komputerach osobistych, natomiast dziś deweloperzy udostępnili aktualizację oznaczoną numerem 1.31, która wprowadza kolejne poprawki na PC, konsolach Sony i Microsoftu, a także platformie Google Stadia. Pełną listę zmian znajdziecie poniżej oraz na oficjalnej stronie gry pod tym adresem.

Cyberpunk 2077 aktualizacja 1.31 – lista zmian:

Rozgrywka

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że w momencie ulepszenia przedmiotu ze znacznikiem zadania podstawowa wersja tego przedmiotu nie znikała z ekwipunku.
  • Naprawiono błąd, przez który atuty szybkości przeładowywania broni spowalniały czas przeładowania.
  • Poprawiono wysokość skoku ładowanego.
  • Dostosowano szybkość, z jaką wrogowie wykrywają skradanie się w zależności od poziomu trudności gry.
  • V nie będzie się już zacinać w animacji spadania w trakcie wypadku motocyklowego, posiadając atut „Jak skała”.

Zadania i otwarty świat

  • Bezład – naprawiono błąd, przez który Judy nie pojawiała się w swojej furgonetce na Jig-Jig Street.
  • Wyboista droga – naprawiono błąd, przez który Thorton Galena „Rattler” nie pojawiał się w obszarze zadania; Thorton Galena „Rattler” nie będzie już niewrażliwy na obrażenia po wykonaniu zadania.
  • Do krwi – naprawiono błąd, przez który zadanie odnawiało się na celu cel „Udaj się na finałową walkę” w zapisach zrobionych na wersji 1.22.
  • Nie mów Saulowi – naprawiono błąd, w wyniku którego cel „Poczekaj na nomadów” wyświetlał się na ekranie jeszcze długo po przybyciu na skrzyżowanie; naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było porozmawiać z nomadami w celu ustalenia planu.
  • Zawsze wiatr w oczy – naprawiono błąd, przez który samochód gracza blokował się między blokadą a barierką, co uniemożliwiało powrót do samochodu i blokowało postępy.

Efekty wizualne

  • Naprawiono błąd, przez który drogi po opadach deszczu nie wyglądały na mokre, co było wynikiem trwających prac nad systemem mokrych nawierzchni. W 1.31 mokre powierzchnie powinny wyglądać bardziej szczegółowo niż przed wystąpieniem problemu.
  • Usunięto włosy i/lub brwi w przypadku, gdy wyłączono ich widok we wcześniejszych wersjach gry.
  • Naprawiono błąd, przez który strzał z broni typu Tech wywoływał chwilowe oślepiające światło.
  • Nie mów Saulowi – naprawiono błąd, przez który Carol brakowało tabletu lub siedziała w powietrzu podczas scenki.

Interfejs

  • Przywrócono brakujące opisy Przegrzania i Krótkiego spięcia we wskazówkach hacków.
  • Przywrócono brakujące opisy modyfikacji ubioru: Backpacker, Resist!, Osmosis i Tancerz.

GramTV przedstawia:

Inne

  • Naprawiono błąd, przez który gracze nie mogli odebrać w grze nagrody za rejestrację w związku z problemem: „Wystąpił problem z połączeniem sieciowym. Spróbuj później”.

Konsole

  • [PlayStation] Optymalizacja pamięci kart graficznych.

Na koniec przypomnijmy, że Cyberpunk 2077 zadebiutował na rynku w grudniu ubiegłego roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Jeszcze w tym roku produkcja CD Projekt RED ma otrzymać next-genową aktualizację dedykowaną dla PlayStation 5 i Xbox Series X, ale deweloperzy podkreślali jakiś czas temu, że termin ten może ulec zmianie. Jeśli natomiast jesteście ciekawi naszej opinii na temat gry, to serdecznie zapraszamy Was do lektury: Recenzja Cyberpunk

Wczytywanie ramki mediów.

Komentarze
1
MisticGohan_MODED
Gramowicz
14/09/2021 17:15

Dopóki nie wyjdzie jakieś sensowne rozszerzenie to do gry zamiaru wracać nie mam.