Netflix Games to wtopa? W tytuły na platformie gra mniej niż 1% subskrybentów

Radosław Krajewski
2022/08/08 18:20
2
0

Serwis będzie musiał się postarać, aby przyciągnąć graczy do oferowanych produkcji.

W listopadzie ubiegłego roku oficjalnie wystartowało Netflix Games, czyli dodatkowo usługa platformy, w której bez żadnych opłat subskrybenci mogą zapoznać się z szeregiem tytułów dostępnych w bibliotece. Serwis regularnie dostarcza nowych produkcji i pod koniec lipca trafiły trzy nowe tytuły, w tym uznana strategia Into the Breach. Ponadto na platformie znajdziemy takie popularne gry, jak Hextech Mayhem: A League of Legends Story, Asphalt Xtreme, Moonlighter, czy dwie gry z serii Stranger Things. Firma ma ambitne plany i jakiś czas temu zapowiedziała również growe adaptacje swoich serii, takich jak Dom z papieru oraz Gambit królowej. Ale jak na razie Netflix Games nie przyciąga zbyt wielu odbiorców i według raportu Apptopii w tytuły bawi się codziennie mniej niż 1% wszystkich subskrybentów.

Netflix Games to wtopa? W tytuły na platformie gra mniej niż 1% subskrybentów

Netflix Games – ile osób codziennie gra na platformie?

Serwis przeanalizował łączne pobrania wszystkich gier dostępnych w bibliotece platformy, z których wynika, że produkcje z Netflix Games ściągnięto na urządzenia mobilne jedynie 23,3 miliona razy. Średnio 1,7 miliona użytkowników dziennie bawi się przy oferowanych grach. Daje to mniej niż 1% wszystkich subskrybentów Netflixa, który obecnie ma 221 milionów opłacanych kont.

GramTV przedstawia:

Nie wiadomo, ile obecnie użytkowników każdego dnia loguje się na swoje konto Netflix. Mimo to growa oferta najwyraźniej nie stała się atrakcyjna dla graczy, a pozostali subskrybenci rzadko sięgają po tę formę rozrywki. Pomimo posiadania w swoim katalogu ponad dwudziestu produkcji, na próżno szukać tam hitów, które przyciągnęłyby wiele osób. Dodatkowym argumentem przemawiającym za niewielką liczbą graczy, jest udostępnienie Netflix Games wyłącznie na urządzeniach mobilnych. Czas jednak pokaże, czy firma będzie nadal chciała rozwijać tę gałąź swojego biznesu, czy też w którymś momencie wycofa się z dalszego promowania gier na swojej platformie.

Komentarze
2
koNraDM4
Gramowicz
08/08/2022 21:52

To nieźle, nawet nie wiedziałem, że taka usługa istnieje nawet jeśli słyszałem o tym, że robią grę o szachach ale nie taką zwykłą bo z oprawą serialową :D

strannik
Gramowicz
08/08/2022 20:34

Liczyłem na konkurencję dla Geforce Now.