Bandai Namco niedawno ogłosiło koniec wsparcia dla Jump Force. Bijatyka z najsłynniejszymi bohaterami takich serii anime, jak Dragon Ball, Bleach, Naruto, czy One Piece, od momentu premiery była trapiona licznymi problemami. Twórcom nie udało się wyeliminować ich wszystkich, a z każdym kolejnym miesiącem graczy jedynie ubywało. Po niecałych dwóch latach od debiutu wydawca zdecydował się wyłączyć serwery, oraz wycofać grę ze sprzedaży. Gracze mają czas jedynie do 7 lutego przyszłego roku na zakup gry i dodatków, a rozgrywki sieciowe przestaną działać pół roku później, czyli 24 sierpnia 2022 roku. Wydawałoby się, że przykra informacja o końcu gry przejdzie bez większego echa, ale gracze nieoczekiwanie zainteresowali się tym tytułem, tym samym Jump Force notuje najlepsze wyniki od czasu premiery.
Na Steamie cena gry obecnie jest obniżona aż o 90%. Podstawową wersję Jump Force można kupić już za zaledwie 25 zł i najwidoczniej wielu graczy skusiło się na atrakcyjną promocję, chęcią spróbowania swoich sił w bijatyce z bohaterami anime. Od momentu startu Jesiennych Wyprzedaży na platformie Valve, produkcja zaczęła notować coraz większy wzrost jednocześnie bawiących się przy tym tytule graczy. Gdy w kilku ostatnich miesiącach przy Jump Force grało po 300-400 osób, w ostatnich trzech dniach liczba graczy nie spada poniżej półtora tysiąca, w najlepszych okresach notując 3,400 jednocześnie grających osób (z dnia 26.11) oraz 4,100 jednocześnie zalogowanych do gry (z 27.11 z godziny 14:00). Jest to najlepszy wynik od premiery tytuły, który w okresie debiutu mógł pochwalić się niecałymi 10 tysiącami graczy.
Jump Force obecnie notuje największe wzrosty ze wszystkich gier na Steamie. Zainteresowanie tytułem sięga nawet 500%, co pokazuje, że być może Bandai Namco przedwcześnie przekreśliło szansę produkcji na sukces. Z drugiej strony gdyby nie wieść o zamykaniu serwerów i duża obniżka na Steamie, Jump Force nie zainteresowałby sobą tak wielu graczy. Wydana w lutym 2019 roku produkcja nie jest jedyną, która podczas Jesiennych Wyprzedaży na Steamie cieszy się „drugim życiem”. Ostatnio informowaliśmy również o wysokiej sprzedaży Cyberpunka 2077, który stał się jednym z bestsellerów na platformie. Dodatkowo zmienił się odbiór gry CD Projekt RED, którą nowi gracze dużo lepiej oceniają, niż osoby, które miały okazję zapoznać się z tym tytułem w poprzednich miesiącach.