Fallout: New Vegas najtrudniejszą grą na świecie?

Smolak
2022/05/23 07:45
2
0

Z takimi modyfikacjami może stawać w szranki o ten tytuł.

Jeśli kochacie Fallout: New Vegas, ale obawiacie się, że osiągnęliście w tej grze już wszystko i nie ma tam dla Was wzywania, to prezentujemy Wam porcję ciekawych modów. Wszystkie pięć modyfikacji jest dziełem jednego autora i znajdziecie jej na Nexus Mods. O tym ciekawy i ekstremalnym połączeniu poinformował portal thegamer.com.

Fallout: New Vegas najtrudniejszą grą na świecie?

Jeśli poradziliście sobie już z wszystkimi utrudnieniami zaproponowanymi przez ekipę Obsidianu, to spójrzcie na to hardkorowe połącznie. Pięć modyfikacji wniesie wyzwania płynące z Fallout: New Vegas na zupełnie inny poziom:

  • Never Level Up
  • No Quest Markers
  • No Challenge Messages
  • Disable Quest Messages
  • One Hit Death.

GramTV przedstawia:

Modyfikacje są dziełem użytkownika AVeryUncreativeUsername i znajdziecie je tutaj. Nazwy dość obrazowo ukazują z czym będziecie mieć do czynienia po ich zainstalowaniu. Wasza postać nie zdobędzie kolejnych poziomów, przez co będziecie zdani wyłącznie na statystki startowe. Dodatkowo, każdy punkt obrażeń będzie w tym wypadku śmiertelny. Zmian doczeka się również Pip-Boy, który przestanie być tak wygodnym i pomocnym narzędziem.

Wygląda mi to na niezłe przegięcie, ale każdy bawi się tak, jak lubi, więc nie mnie oceniać działania fanów. Jeśli macie ochotę dać sobie w kość przy Fallout: New Vegas, to zachęcam do przetestowania wspomnianych modyfikacji.

Komentarze
2
kotlecik5
Gramowicz
23/05/2022 15:33
dariuszp napisał:

Bez sensu. Każdą grę można podkręcić ile się da. To nie sztuka zrobić grę trudną. Sztuka zrobić grę która jest trudna ale która jest wobec Ciebie jako gracza uczciwa. 

Przykładowo w wypadku Ghost of Tsushima na lethal gdzie giniesz od 1-2 uderzeń przeciwnika nawet jak walczyłem z 10 przeciwnikami to nigdy nie myślałem że gra nie jest wobec mnie fair. 

Z drugiej strony jest tona gier gdzie takie zagranie się nie sprawdzi bo mechanika gry nie jest wystarczająco dobra by dać mi narzędzia do poradzenia sobie z małym tłumem. Więc giniesz nie dlatego że się pomyliłeś tylko dlatego że projekt gry nie dał Ci opcji by sobie poradzić z zagrożeniem. 

+100

dariuszp
Gramowicz
23/05/2022 11:00

Bez sensu. Każdą grę można podkręcić ile się da. To nie sztuka zrobić grę trudną. Sztuka zrobić grę która jest trudna ale która jest wobec Ciebie jako gracza uczciwa. 

Przykładowo w wypadku Ghost of Tsushima na lethal gdzie giniesz od 1-2 uderzeń przeciwnika nawet jak walczyłem z 10 przeciwnikami to nigdy nie myślałem że gra nie jest wobec mnie fair. 

Z drugiej strony jest tona gier gdzie takie zagranie się nie sprawdzi bo mechanika gry nie jest wystarczająco dobra by dać mi narzędzia do poradzenia sobie z małym tłumem. Więc giniesz nie dlatego że się pomyliłeś tylko dlatego że projekt gry nie dał Ci opcji by sobie poradzić z zagrożeniem.