Dragon’s Dogma 2 „staje się interesującą grą”. Reżyser tytułu ma dobre wieści

Mikołaj Ciesielski
2023/01/02 07:50
5
0

Hideaki Itsuno przekazał wiadomość dla fanów marki Dragon’s Dogma.

Dragon’s Dogma 2 „staje się interesującą grą”. Reżyser tytułu ma dobre wieści

W czerwcu ubiegłego roku doczekaliśmy się zapowiedzi Dragon’s Dogma 2, czyli długo wyczekiwanej kontynuacji udanego action-RPG z 2012 roku. Niestety Capcom nie podzielił się wówczas żadnymi materiałami oraz szczegółami na temat produkcji. Niewykluczone jednak, że w najbliższym czasie sytuacja ta ulegnie zmianie. Hideaki Itsuno – reżyser gry – opublikował bowiem wiadomość, która powinna zainteresować wszystkich fanów marki Dragon’s Dogma.

Prace nad Dragon’s Dogma 2 „postępują dobrze” – zapewnia Hideaki Itsuno

Deweloper postanowił za pośrednictwem portalu społecznościowego Twitter złożyć graczom życzenia z okazji Nowego Roku, ale nie jest to najważniejsza część wpisu. W opublikowanym poście Itsuno poinformował bowiem, że prace nad Dragon’s Dogma 2 „postępują dobrze”, a sama produkcja „staje się interesującą grą”. Niestety reżyser nie podzielił się żadnymi dodatkowymi informacjami. Polecił jedynie fanom uważnie śledzić media społecznościowe, by być na bieżąco.

Miłośnikom Dragon’s Dogma nie pozostaje więc nic innego, jak cierpliwie czekać na pierwsze materiały oraz konkrety na temat wyczekiwanej kontynuacji produkcji z 2012 roku. Pozostaje mieć również nadzieje, że Capcom nie będzie kazał nam zbyt długo czekać na szczegóły dotyczące Dragon’s Dogma 2.

Na koniec przypomnijmy, że na ten moment nie znamy nawet przybliżonej daty premiery Dragon’s Dogma 2. Capcom nie ujawnił także platform docelowych, ale można zakładać, że produkcja trafi na PC oraz konsole PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Zgodnie z zapowiedzią tytuł powstaje na silniku RE Engine, z którego korzystają również m.in. takie tytuły jak Resident Evil Village czy też Devil May Cry 5.

Wczytywanie ramki mediów.

GramTV przedstawia:

Komentarze
5
BestWishForYou
Gramowicz
03/01/2023 09:23

Oj ja też czekam. Do dzisiaj gram w Dark Arizen na nintendo. Nawet w te święta to była moja główna gra :D. Czekam z ogromnym utęsknieniem! 

Pajonk78
Gramowicz
02/01/2023 10:30
dariuszp napisał:

W zasadzie co chcemy to więcej Dragon Dogmy jednocześnie z mniejszą ilością powtarzalności. Jedyne co mnie irytowało w oryginalnej grze to harpie zawsze w tym samym miejscu na uczęszczanej drodze które za każdym razem pokonywałem tak samo tylko po to by wracając znowu je spotkać. Po jakimś czasie już sam dźwięk tych potworów irytował.

Co racja to racja: to samo z goblinami w drodze do Gran Soren - zawsze są w tym samym miejscu i planują "zasadzkę". Zabawnie, że idąc od strony GS to my je zaskakujemy, bo pokazują nam to miejsce, gdzie plecy tracą swą szlachetną nazwę. :D

Poza tym i tak czekam i szczerzę się jak szczerbaty na suchary. :D

dariuszp
Gramowicz
02/01/2023 10:29
Xeoo napisał:

W pełni się zgadzam. Przydałoby się też troche więcej questów fabularnych a troche mniej takich z "generatora"

Ja tam z generatorami questów nie mam nic przeciw tak długo jak są "ekstra". Podobnie było np. w Skyrim gdzie mogłeś wziąć zlecenie na bandytów i gra po prostu wrzucała grupę bandytów do pobliskiej jaskini albo gdzieś. Ale nijak to wpływało na resztę gry.

Jeżeli chodzi o RPG to wydaje mi się że od czasu Wiedźmina 3 studia poszły po rozum do głowy i raczej questy poboczne wykazują JAKĄŚ jakość.

Inna sprawa że od lat unikam "dużych" cRPG i skupiam się nad grami robionymi przez studia którym zależy. Więc seria Divinity, Pillars of Eternity, Wasteland i teraz Baldur's Gate 3. Gdzie np. niekonwencjonalne rozwiązywanie zadań jest na porządku dziennym i wcale nie musisz mieć zespołu zabijaków żeby pokonać grę. Czasem wystarczy złodziej i dyplomata w drużynie.




Trwa Wczytywanie