Cyberpunk 2077 z nową aktualizacją. CD Projekt RED wyeliminowało kolejne błędy

Radosław Krajewski
2024/02/29 12:30
0
0

Do Cyberpunka 2077 i dodatku Widmo wolności pojawił się nowy patch 2.12, który usuwa kolejne zgłaszane przez graczy błędy.

CD Projekt RED właśnie wypuścił nową aktualizację do Cyberpunka 2077 i rozszerzenia Widmo wolności. Patch o numerze 2.12 skupia się na poprawie najczęstszych błędów zgłaszanych przez graczy występujących po poprzedniej aktualizacji. Studiu udało się wyeliminować problem z przypisywaniem klawiszy, czy błąd z zacinaniem się gry po włączeniu opcji priorytetyzacji P-Cores na procesorach Intela.

Cyberpunk 2077 z nową aktualizacją. CD Projekt RED wyeliminowało kolejne błędy

Po zainstalowaniu nowego patcha Cyberpunk 2077 nie będzie się już zawieszał podczas korzystania z produktów Razer Chroma, a także naprawiono błąd występujący na Steam Decku podczas gry z włączonym Ray Tracingiem. Jedna duża poprawka pojawiła się także na konsolach Xbox, dzięki której gra nie będzie się już zawieszać, ani wyłączać po wczytaniu niektórych zapisów gry. Pełną listę zmian znajdziecie poniżej.

Cyberpunk 2077 – lista zmian w aktualizacji 2.12

PC

  • Będzie teraz możliwa zmiana klawisza przypisanego do Radioportu i upuszczania ciał na klawiaturach AZERTY. Zmiana celu zadania będzie przypisana do klawisza T na wszystkich klawiaturach.
  • Usunięto błąd, w którym próba przypisania klawisza T do akcji z kategorii "Eksploracja i walka" powodowała błąd "Przypisanie nieudane".
  • Wspólnie z Intelem usunęliśmy problem z zacinaniem gry, który występował po włączeniu opcji priorytetyzacji P-Cores.
  • Wspólnie z Razerem usunęliśmy błąd, wskutek kórego gra zawieszała się podczas używania produktów Razer Chroma.
  • Naprawiono błąd, przez który włosy NPC mogły być bardzo jasne wewnątrz pojazdów, gdy włączony był Ray Tracing.
  • Naprawiono crash występujący na Steam Decku podczas gry z włączonym Ray Tracingiem.

Xbox

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gra mogła zawiesić się, wyłączyć lub wejść w stan nieskończonego ładowania po wczytaniu niektórych zapisów na Xboxie.

Wszystkie platformy

  • Usunięto błąd, który blokował dostęp do menu, ekwipunku, skrytki, holocalli i szybkiej podróży.
  • Zaktualizowano opis hacka Szok dźwiękowy aby poprawnie odzwierciedlał zmiany wprowadzone w aktualizacji 2.11.
  • Poprawiono widoczność kursora kontrolera w menu oraz podczas używania komputerów i klawiatur w grze. Ta zmiana przede wszystkim pomoże użytkownikom Steam Decka, ale gracze konsolowi i PC, którzy używają kontrolerów, również na niej skorzystają.
  • Nowy świt gaśnie - Usunięto błąd, który uniemożliwiał otworzenie telefonu aby przeczytać automatyczne powiadomienie.
  • Misja Kontener - Zmniejszono wymagany poziom Budowy Ciala wymagany do przesunięcia kontenera na śmieci.
  • Rozpoznanie wzorca - Atak z wyskoku Sasquatch będzie teraz prawidłowo rejestrowany jako trafienie i będzie zadawać obrażenia.
  • Kto sieje wiatr - Samochody przeciwników w sekwencji z pościgiem będą teraz strzelać do furgonetki Panam.
  • Komu bije dzwon- Naprawiono błąd, w wyniku którego po zdecydowaniu się na zadzwonienie do Reeda, rozmowa czasami nie uruchamiała się, blokując postęp.
  • Szok dźwiękowy będzie teraz prawidłowo traktowany przez grę jako hack Szpiegowski.
  • Naprawiono przypadki, gdzie grupy nieśmiertelnych wrogów mogły pojawić się w Night City.
  • Naprawiono błąd, przez który niektóre elementy na ekranie atutów nie zmieniały się po przełączeniu na tryb dla daltonistów.
  • BioDyne Berserk będzie teraz prawidłowo zwiększał szansę na trafienie krytyczne dzięki zestrojeniu z Refleksem.

GramTV przedstawia:

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!