Genshin Impact – nowości w aktualizacji 1.1 i premiera na PlayStation 5

Wincenty Wawrzyniak
2020/11/04 13:00
0
0

Pierwsza duża aktualizacja do Genshin Impact zbliża się wielkimi krokami. Z tej okazji podsumowujemy informacje o patchu i informujemy, że gra zadebiutuje również na PS5.

Krótko po tym, jak Genshin Impact okazało się największym międzynarodowym debiutem w historii chińskich gier (i prawdziwym hitem mobilnym), deweloperzy ze studia MiHoYo podzielili się swoimi planami rozwoju dotyczącymi produkcji. Dowiedzieliśmy się wówczas, że gra otrzyma nową zawartość w postaci dwóch aktualizacji przed zakończeniem bieżącego roku, a pierwsza aktualizacja z numerem 1.1 ukaże się na serwerach 11 listopada.

Z racji tego, iż patch zbliża się wielkimi krokami, postanowiliśmy zebrać wszystkie najważniejsze informacje na jego temat. W dniu udostępnienia patcha Genshin Impact zadebiutuje na konsoli PlayStation 5 – w Polsce z oczywistych względów gracze będą mogli zacząć zabawę nieco później, czyli 19 listopada.

Po pierwsze, w grze pojawi się dwójka nowych, 5-gwiazdkowych bohaterów: Childe oraz Zhongli. W przypadku Childe’a będziemy mieli do czynienia z pierwszą postacią, która będzie mogła zmieniać swoje ataki w trakcie walki z dystansowych na ataki w zwarciu (i odwrotnie). Zhongli ma natomiast charakteryzować się możliwością zadawania wysokich obrażeń obszarowych oraz paraliżowania przeciwników. Oprócz wspomnianej dwójki aktualizacja wprowadzi kolejne dwie postacie, tyle że tym razem 4-gwiazdkowe: Dionę oraz Xinyana. Na ich temat wiemy jednak stosunkowo niewiele – przynajmniej na razie.

GramTV przedstawia:

Wielu ucieszą również pomniejsze zmiany, chociażby w systemie nieszczęsnej żywicy (Original Resin), na który narzekałam w naszej recenzji Genshin Impact. Okazuje się, że deweloperzy słuchają swojej społeczności – w nowej aktualizacji maksymalna liczba punktów żywicy zostanie zwiększona ze 120 na 160, co pozwoli na wykonanie większej liczby aktywności w grze przy jednym posiedzeniu. Ponadto ważna zmiana nastąpi również w przepustce bitewnej, gdzie w jednym z zadań tygodniowych gra wymaga od nas zużycia 1600 punktów (co dla wielu graczy jest po prostu nieosiągalne) – po premierze patcha liczba zostanie zmniejszona do 1200 punktów.

Co jeszcze? Twórcy zapowiedzieli nowe zadania fabularne dotyczące regionu Liyue i postaci niezależnych (nie sprecyzowano jednak, jakich). Dojdą również dodatkowe przedmioty oraz dwutygodniowe wydarzenie Unreconciled Stars. Ponadto zmodyfikowany zostanie system reputacji, który pozwoli zdobywać punkty reputacji osobno dla każdego miasta, zapewniając nagrody związane z konkretnym regionem. Przypomnijmy, że Genshin Impact zadebiutowało na rynku 28 września bieżącego roku na komputerach osobistych, konsolach PlayStation 4 oraz urządzeniach mobilnych z systemami Android i iOS.

Genshin Impact – nowości w aktualizacji 1.1 i premiera na PlayStation 5

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!