Twórca Viking City Builder chwali się wsparciem dla Nvidia RTX i DLSS 2.0

LM
2020/10/26 10:35
0
0

Deweloper odpowiedzialny za zapowiedzianą niedawno strategię pokazał, jak wiele Viking City Builder zyska dzięki technologiom Nvidii.

Dobre wieści dla wszystkich, których uwagę zwróciła zapowiedziana niedawno strategia Viking City Builder. Twórca projektu, Roslagen, pochwalił się, że wikińska strategia skorzysta z dobrodziejstw technologii RTX i DLSS 2.0 Nvidii. Dla potwierdzenia tych rewelacji podzielił się z nami garścią screenów i materiałem wideo, który prezentuje poszczególne sceny kolejno z udziałem graficznych sztuczek i bez nich. Rzućcie okiem na załączone poniżej materiały.

Twórca Viking City Builder chwali się wsparciem dla Nvidia RTX i DLSS 2.0

Viking City Builder pozostaje bez oficjalnej daty premiery, więc na tę chwilę pozostaje nam jedynie czekać na kolejne komunikaty firmy PlayWay. Podczas zabawy weźmiemy udział w wyprawach wikingów, by następnie utworzyć osadę na podbitych ziemiach i rozwijać ją, wykradając rozmaite dobra sąsiadom i bronić swoich włości przed poprzednimi właścicielami.

GramTV przedstawia:

Tytuł powstaje na silniku Unreal Engine 4 a wsparcie dla Nvidia RTX ograniczy się do rozmaitych odbić, cieniowania i okluzji otoczenia. Tymczasem kolejna generacja wygładzania DLSS Nvidii zdaniem dewelopera poprawiła nie tylko wygląd gry, ale zapewniła też 40% skok wydajności wczesnego buildu. Viking City Builder zmierza wyłącznie na PC Steam.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!