News

Pecetowa wersja Red Dead Redemption 2 nie będzie wspierać technologii ray tracing

Maria Wawrzyniak, 02.11.2019 15:00 7

Podejrzenia dotyczące obecności ray tracing w pecetowej wersji RDR 2 wzbudziły głównie screenshoty, gdzie widniało logo RTX.

Premiera pecetowej wersji Red Dead Redemption 2 coraz bliżej, więc w sieci pojawia się coraz więcej związanych z tym informacji. Ostatnio dostaliśmy premierowy zwiastun, równolegle z którym na oficjalnym koncie NVIDIA GeForce na Twitterze opublikowano również zrzuty ekranu z gry w rozdzielczości 4K. Graczy zainteresowało przede wszystkim logo zamieszczone na grafikach w prawym dolnym roku – RTX. Pojawiły się więc spekulacje odnośnie wsparcia technologii ray tracing i tego, czy pecetowa wersja gry od studia Rockstar Games będzie tę technologię posiadać. Niedługo potem całą sytuację postanowiła wyjaśnić sama Nvidia, która poinformowała w odpowiedzi na swój wpis ze zdjęciami, że Red Dead Redemption 2 na pecetach nie będzie wspierać technologii ray tracing.Źródło: Polygon

Firma wytłumaczyła także, co w takim razie oznacza wspomniane logo na screenach z Red Dead Redemption 2 – odnosi się ono do serii kart graficznych GeForce RTX 20, a nie do technologii ray tracingu. Przypomnijmy, że Red Dead Redemption 2 w wersji na PC pojawi się w sprzedaży już 5 listopada bieżącego roku na platformach Rockstar Games Launcher oraz Epic Games Store. Użytkownicy Steama poczekają do grudnia.


najnowsze