News

Fortnite miało zostać skasowane na wczesnym etapie produkcji

pepsi, 14.06.2019 19:53 1

Rod Fergusson zdradza, że gdyby nie odszedł z Epic Games, doprowadziłby do skasowania projektu, który ewoluował w Fortnite’a – jedną z najpopularniejszych obecnie gier.

Fortnite – tytuł, po który każdego dnia sięgają miliony graczy, jeden z dwóch, obok PlayerUnknown’s Battleground, który sprawił, że wszyscy chcą mieć w swojej produkcji moduł battle royale. Tymczasem Rod Fergusson, były dyrektor produkcji w Epic Games, zdradził, że o mało co nie doprowadził do skasowania tego projektu we wczesnej fazie jego realizacji. – Gdybym pozostał w Epicu, skasowałbym Fortnite’a; z całą pewnością – przyznał w rozmowie z dziennikarzem Game Informera obecny szef The Coalition.

- Zanim odszedłem próbowałem skasować Fortnite’a. Kiedy w grze istniał tylko tryb Save the World, był to projekt mierzący się z pewnymi trudnościami. Jako ówczesny dyrektor produkcji oceniałem, że gra nie spełniała moich oczekiwań dla czegoś, co jest warte kontynuowania – wyjawił Fergusson. Epic Games opuścił w 2012 roku, dołączając do Irrational Games przy Bioshock Infinite, by następnie zająć się serią Gears of War w Microsofcie. A dla Fortnite’a… reszta jest historią.

- Jestem bardzo szczęśliwy z powodu ich sukcesu – dodał Fergusson kierując te słowa do swoich dawnych kolegów z Epic Games.

Gry komputerowe w sklepie sferis.pl

najnowsze