News

Znamy plany rozwoju aspektów PvP w World of Warcraft Classic

LM, 09.04.2019 15:56 0

Tuż po uruchomieniu serwerów klasycznego WoW-a tytuł nie zaoferuje specjalnych mechanik, ale gracze będą mogli walczyć ze sobą bez żadnych ograniczeń.

Kilka tygodni temu studio Blizzard Entertainment opublikowało zrewidowany harmonogram kolejnych aktualizacji klasycznego wydania gry World of Warcraft. Tym samym dowiedzieliśmy się, że ten będzie znacznie bliższy cyklom, w jakich pojawiała się oryginalna zawartość w rzeczonym MMORPG, a jak się okazuje, w parze z kolejnymi łatkami będą rozwijane także mechaniki PvP. Całość również zostanie podzielona na sześć faz, wraz z którymi pojawi się m.in. system honoru czy dostęp do określonych aren.

  • Pierwsza faza – Premiera World of Warcraft Classic: gracze mogą walczyć ze sobą, ale nie jest to w żaden sposób premiowane;
  • Druga faza: system Honoru z uwzględnieniem tzw. Dishonorable Kills oraz nagrody za rangi;
  • Trzecia faza: Alterac Valley oraz Warsong Gulch;
  • Czwarta faza: Arathi Basin;
  • Piąta faza: bez konkretnych zmian w mechanice;
  • Szósta faza: urozmaicenie starć w otwartym świecie oraz Silithus i Eastern Plaguelands.

Przy okazji Blizzard uprzedził, że osoby, które aspirują do grona zdobywców epickiego sprzętu za grę PvP, będą musiały poświęcić sporo czasu na osiągnięcie odpowiedniej rangi, co oczywiście będzie uwzględniało też umiejętności graczy. Ostatecznie twórcy nie przewidują nawet sytuacji, że potężne wyposażenie trafi do graczy we wczesnych fazach rozwoju gry, a te i tak stanie się udziałem wyłącznie najlepszych na serwerach.

World of Warcraft Classic zadebiutuje jeszcze tego lata na PC. Tytuł wprowadzi graczy w realia tytułu doskonale znane tym, którzy bawili się w MMORPG jeszcze przed premierą pierwszego pełnoprawnego rozszerzenia zatytułowanego The Burning Crusade. World of Warcraft zadebiutowało w 2004 roku.

najnowsze