Sekiro: Shadows Die Twice tylko w natywnym Full HD na PlayStation 4 Pro? (aktualizacja: zobacz premierowy zwiastun)

LM
2019/03/11 11:43

Gra zadebiutuje jeszcze w tym miesiącu na PC i konsolach ósmej generacji.

Aktualizacja: Kilka minut temu firmy Activision i From Software udostępniły w sieci premierowy zwiastun Sekiro: Shadows Die Twice, który załączliśmy do wiadomości.

Oryginalna wiadomość: Najnowsza produkcja japońskiego studia From Software – Sekiro: Shadows Die Twice – ukaże się na rynku już za kilkanaście dni, a jakiś czas temu Myszasty podzielił się z nami wrażeniami, po ograniu wczesnej wersji tytułu. Okazuje się, że nieco inaczej do udostępnionego przez twórców fragmentu gry podeszła redakcja Digital Foundry, która opublikowała raport dotyczący wydajności gry na konsolach PlayStation 4 Pro.

Sekiro: Shadows Die Twice tylko w natywnym Full HD na PlayStation 4 Pro? (aktualizacja: zobacz premierowy zwiastun)

GramTV przedstawia:

Z udostępnionych informacji wynika, że tytuł zaoferuje posiadaczom mocniejszej konsoli Sony rozgrywkę w natywnej rozdzielczości Full HD (1920 × 1080) przy dynamicznej zmianie wyświetlanych na sekundę klatek. Redakcja ustaliła, że podczas zabawy licznik FPS wahał się pomiędzy 40 a 60 klatkami, by w najbardziej wymagających momentach spaść do 30 FPS. Oczywiście wszystkie przywołane tu informacje odnoszą się do przedpremierowego buildu, ale niewykluczone, że finalna wersja gry nie zaoferuje na premierę wsparcia dla rozdzielczości 4K. Całość ma być mocno zbliżona do tego, co mieliśmy okazję doświadczyć przy okazji gry Dark Souls III.

Sekiro: Shadows Die Twice zadebiutuje 22 marca na PC, PlayStation 4 i Xboksie One.

Komentarze
2
Renchar
Gramowicz
11/03/2019 20:35
CzystyHary44 napisał:

I co z tego ,że to była przedpremierowa wersja? Gra dawno skończona to co było grane i pokazane to finalny kod, nikt dwa tygodnie przed premierą nie pokazuje bety. Tak samo chyba nikt nie wierzy w cud ,że From Software znajdzie jakiś magiczny sposób w ciągu tych dwóch tygodni by było stałe 60fps w 1080p, albo przeskok na 1440p,szczeóglnie ta firma. Strach pomyśleć jak to będzie działać na PC, a wizualnie szczęka nie opada nie umywa się do DMC5.

Nie ma co patrzeć na grafikę bo ta i tak jest całkiem dobra skoro nie kaleczy oczu to nie ma co narzekać. Ważne że From Software idzie naprzód jeżeli chodzi o system walki. Nie jest taka toporna jak w Soulsach i szybsza niż w Bloodborne. Dodatkowo możliwość skradania się dodano. Co do spadku klatek nie fajnie. No i jak mówisz ciekawe jak na PC będzie.

CzystyHary44
Gramowicz
11/03/2019 15:24

I co z tego ,że to była przedpremierowa wersja? Gra dawno skończona to co było grane i pokazane to finalny kod, nikt dwa tygodnie przed premierą nie pokazuje bety. Tak samo chyba nikt nie wierzy w cud ,że From Software znajdzie jakiś magiczny sposób w ciągu tych dwóch tygodni by było stałe 60fps w 1080p, albo przeskok na 1440p,szczeóglnie ta firma. Strach pomyśleć jak to będzie działać na PC, a wizualnie szczęka nie opada nie umywa się do DMC5.