News

Rocksteady Studios szykuje się do kampanii marketingowej swojej najnowszej gry

LM, 21.02.2019 08:01 1

Brytyjskie studio poszukuje m.in. specjalisty od promocyjnych materiałów wideo i osoby odpowiedzialnej za reklamę marki.

Jeśli zastanawialiście się, kiedy odpowiedzialne za serię gier akcji poświęconych Batmanowi studio Rocksteady wprowadzi nas w tajniki swojego najnowszego projektu, to wiele wskazuje na to, że jego oficjalna zapowiedź jest tuż za rogiem. Na witrynie brytyjskiego studia pojawiło się kilka ofert pracy skierowanych przede wszystkim do speców od marketingu, którzy mają wesprzeć ogólnoświatową kampanię nowej gry z segmentu AAA.

Obecnie trudno jeszcze wskazać, kiedy możemy spodziewać się pierwszych oficjalnych doniesień i nie wiemy nawet, w jakich realiach będzie nadchodząca produkcja. Oczywiście najłatwiejszym strzałem jest tegoroczne E3 w Los Angeles, ale niewykluczone, że deweloperzy postanowią skorzystać z medialnej ciszy bezpośrednio przed targami i zaprezentują swoje dzieło nieco wcześniej.

Wszystko wyjaśni się w nadchodzących miesiącach, a tymczasem otwieramy listę życzeń. Jaką grę w wykonaniu Rocksteady powitacie z otwartymi ramionami i portfelami?

najnowsze

Znamy wymagania sprzętowe GRID

2

Codemasters postanowiło podzielić się z graczami oficjalnymi wymaganiami sprzętowymi do GRID, czyli najnowszej odsłony popularnej serii gier wyścigowych.