Felieton

Crytek pracuje nad sieciową grą z segmentu AAA, która wykorzysta technologię SpatialOS

LM, 24 stycznia 2019 11:45 1

Dodatkowo deweloper zamierza przygotować specjalny zestaw narzędzi dla pracy na CryEngine ze SpatialOS.

Crytek poinformował o nawiązaniu bliskiej współpracy z firmą Improbable, czyli właścicielem technologii SpatialOS, która umożliwia prodkucję i utrzymywanie gier w chmurze. Owocem tej kolaboracji ma być przede wszystkim nowa sieciowa gra z segmentu AAA Cryteka, a jej szczegóły mamy poznać już niedługo.

To jednak nie wszystko, gdyż Crytek zapowiedział również, że wraz z Improbable zamierza przygotować specjalny zestaw narzędzi deweloperskich, które umożliwią twórcom gier pracę na silniku CryEngine przy zastosowaniu nowinek, jakie oferuje SpatialOS. W tym zakresie firma może pochwalić się już pierwszymi sukcesami w postaci gry Mavericks: Proving Grounds – strzelance battle roayle dla 1000 graczy – która połączyła możliwości obu technologii.

Cóż, pozostaje nam czekać na pierwsze konkrety związane ze wspominanym projektem Cryteka, a tymczasem dajcie znać, jaka gra ucieszyłaby Was najbardziej.

Battlefield V z konkretnym pakietem poprawek w nadchodzącej aktualizacji
Respawn nawiązało do wyczynu jednego ze speedrunnerów z Titanfall 2 w prezentacji nowego bohatera Apex Legends – Octane
S.W.I.N.E. HD Remaster – odświeżona graficznie wersja RTS-a z 2001 roku na nowym zwiastunie
Pięć gier From Software ukończone w jednej sesji, bez otrzymania ciosu – streamer zakończył God Run sukcesem
najnowsze

Rozpoczęto prace nad Kenshi 2

W Kenshi 2 przeniesiemy się o 1000 lat wstecz w porównaniu z wydarzeniami z "jedynki" - do czasów Starego Imperium.