Felieton

Blizzard - wkrótce może pogorszyć się jakość obsługi klienta w Europie

Katarzyna Dąbkowska, 26 grudnia 2018 13:23 10

Blizzard miał prosić pracowników o odejście z pracy pięć razy.

Blizzard to potężna firma, która oferuje jedne z najważniejszych gier na świecie. Na liście jest między innymi marka Diablo czy World of Warcraft. Jest wiele użytkowników, którzy z pewnością kupują produkty tej firmy i wielu użytkowników doświadcza problemów z usługami czy grami. Obsługa klienta może jednak wkrótce ulec pogorszeniu. Szczególnie w Europie.

Pracownicy obsługi klienta w europejskim oddziale firmy Blizzard donoszą, że otrzymali kilkukrotnie ofertę odejścia z pracy. W zamian mają dostać równowartość rocznej pensji. Wiadomości są potwierdzone przez Blizzarda - ponad 100 pracowników zgodziło się na odejście z firmy na tych warunkach. Firma jednak zaprzecza, jakoby miała namawiać do tego swoich pracowników. Ludzie, którzy są jednak związani z tematem mówią inaczej.

Co więcej, jak twierdzą, pogorszyła się już obsługa klientów. Teraz jest mało osób, które zajmują się dzwoniącymi z problemami. Pracownicy nieanglojęzyczni mają dodatkowo obsługiwać klientów anglojęzycznych. Być może wkrótce na takie warunki zgodzi się więcej pracowników obsługi klienta, co pogorszy sprawę. Blizzard, jak można się domyślić, twierdzi, że obsługa klienta pozostanie na wysokim poziomie. Nie wiadomo jednak, czy są to naciski Activision. Ostatnio stosunki między firmami stają się coraz bardziej napięte. Activision stara się bardzo uszczuplić wydatki robione przez Blizzarda.

Twórcy Call of Duty: Black Ops 4 tłumaczą się z lootboksów
Projektant Hearthstone pyta o przyczynę spadku popularności gry
Sekiro: Shadows Die Twice - boss Lady Butterfly da nam popalić
Call of Duty: Black Ops 4 – Operation Grand Heist zadebiutuje jeszcze dzisiaj
najnowsze