10 000 zombie kontra wielki blender - demo techniczne The Black Masses

Małgorzata Trzyna
2018/11/15 13:49
2
0

Tak powstaje mielonka.

10 000 zombie kontra wielki blender - demo techniczne The Black Masses

Brilliant Game Studios udostępniło demo techniczne The Black Masses - gry, której jednym z atutów jest możliwość wyświetlenia tysięcy zombie jednocześnie. Najpierw pokazano, jak cięcia mieczem pozbawiają pojedynczego osobnika kończyn i głowy. Twórcy podkreślają, że kończyny da się odcinać na masową skalę. Rany wyglądają na głębokie, co wiąże się z odkształceniem siatki modeli. W dalszej części dema technicznego pokazano, jak wygląda tłum zombie składający się z 10 000 osobników, którzy zostają stopniowo przerabiani na mielonkę w gigantycznym blenderze. Pocięte na kawałki ciała tworzą krwawy dywan, tymczasem na wirujące ostrza ciągle zeskakują kolejne zombie.

GramTV przedstawia:

W The Black Masses przeniesiemy się na wyspę, gdzie będziemy walczyć z dziesiątkami tysięcy dusz opętanych przez demony i spróbujemy rozwiązać zagadkę, skąd wzięli się owi przeklęci. W poruszaniu się pomoże nam system wspinaczki i parkouru.

Komentarze
2
Usunięty
Usunięty
16/11/2018 07:37

To już było w Soldier of Fortune, tyle że na sporo mniejszą skalę. ;)

Usunięty
Usunięty
15/11/2018 18:47

Odksztalcanie siatki modeli moze i jest ale zwloki nadal nie zajmuja faktycznej przestrzeni jaka powinny i przenikaja sie wzajemnie. Skoro juz tak bardzo chca isc w realizm to mogliby zrobic w koncu rosnace stosy zwlok jako fizyczne przeszkode, najlepiej z pelna fizyka (stosy ragdolli z pelna fizyka kolizji).