Nintendo Switch Online bez zapisu stanu gry w chmurze dla niektórych gier

Katarzyna Dąbkowska
2018/09/09 12:59
1
0

Nintendo chce przeciwdziałać oszustwom.

Nintendo Switch Online bez zapisu stanu gry w chmurze dla niektórych gier

Nintendo Switch Online nie ma jeszcze daty startu, jednak już wiadomo, że opcja ta będzie wspierała zapis w chmurze. Jak się jednak okazuje, nie dla wszystkich gier. W niektórych przypadkach może doprowadzić to do oszustw. Nintendo dopiero teraz postanowiło odnieść się do tych informacji. W GameInformer pojawiła się oficjalna notka na ten temat:

Zdecydowana większość gier Nintendo Switch obsługuje zapis rozgrywki w chmurze. Jednak w niektórych grach funkcja ta umożliwi np. odzyskanie przedmiotów, które zostały sprzedane innym graczom lub powrót do wyższego rankingu online, który został wcześniej utracony. Aby zapewnić uczciwą grę, kopia zapasowa Save Data Cloud może nie być włączona dla takich gier.

GramTV przedstawia:

Aby zapewnić, że kopie zapasowe w usłudze Save Data Cloud nie będą wykorzystywane do nieuczciwego wpływania na rankingowanie w trybie multiplayer online, ta funkcja nie zostanie włączona w Splatoon 2.

Komentarze
1
twilitekid
Gramowicz
09/09/2018 13:57

Co? Status przedmiotów online albo pozycja w rankingu są przechowywane w lokalnym save a nie na serwerze? Kto to projektował?!