Konami zamknęło fanowski remake P.T. na Unreal Engine

LM
2018/07/13 13:18
1
0

A jego autor otrzymał propozycję pracy dla japońskiej firmy.

Konami zamknęło fanowski remake P.T. na Unreal Engine

Na kilka dni przed premierą wersji 0.9.5 fanowskiego remake'u interaktywnego teasera gry Silent HillsP.T. jego autor, znany w sieci jako Qimsar poinformował o zamknięciu projektu. Okazuje się, że ze wszystkich prób odtworzenia P.T. to właśnie jego dzieło zostało dostrzeżone przez Konami i po kontakcie ze strony pracownika firmy autor musiał wycofać się z dalszych prac. O ile smutny jest fakt, że nie przyjdzie nam przetestować niemal gotowego już remake'u, to cała historia okazuje się mieć szczęśliwe zakończenie – Qimsar otrzymał bowiem propozycję nawiązania współpracy z firmą Konami i jak sam przyznaje, z jednej strony czuje niedosyt związany z udaremnieniem wydania finalnej wersji remake'u, a z drugiej cieszy się na szansę, jaką otrzymał od japońskiego producenta i wydawcy.

Cóż, nam pozostaje trzymać kciuki za pozostałe próby odtworzenia P.T. Pozostaje mieć jednak na uwadze fakt, że projekt Qimsar'a był z nich wszystkich najbliżej finalnej wersji, więc możemy przypuszczać, że jego dzieło nie jest ostatnim, o które upomni się Konami.

GramTV przedstawia:

Projekt znany początkowo jako P.T. okazał się horrorem Silent Hills, nad którym pracowali Hideo Kojima i Guillermo del Toro. W ciągu niespełna roku od ujawnienia projektu poinformowano, że ten ostatecznie wylądował w koszu, a powiązany z nim interaktywny teaser P.T. usunięto z PlayStation Store.

Komentarze
1
alex1112
Gramowicz
13/07/2018 15:52

Nie wiem z czago tu sie cieszyć? Całość wygląda nastepująco: Konami nie chce doprowadzic do sytułacji, w której okazało by się, że popełnili błąd kasująć P.T. Jeśli by siię okazało, że taki fanowski remake osiągnoł by sukces, to w kulturze dalekiego wschodu, oznaczło by to utrate twarzy. Więc, aby odepchnąc zagrożenie skorumpowali twórce.