Felieton

Assassin's Creed: Odyssey inspirowane Wiedźminem, Skyrimem, Falloutem

Patryk Purczyński, 02 lipca 2018 19:03 2

Same duże tytuły z gatunku RPG pojawiają się wśród inspiracji Scotta Phillipsa, reżysera Assassin's Creed: Odyssey.

Najnowsza odsłona cyklu Assassin's Creed mocniejszy akcent postawi na aspekt RPG-owy. Scott Phillips, reżyser Odyssey, w jednym z wywiadów zdradził, co pchnęło go właśnie w tym kierunku. - To było na wczesnym etapie, trzy lata temu, kończyliśmy prace nad Syndicate'em - wspominał. - Rozmawiając o tym, czym powinno być Odyssey, zapytaliśmy siebie o to, w jakim kierunku powinien zmierzać Assassin's Creed, w co powinien ewoulować.

- Rozmawialiśmy z zespołem odpowiedzialnym za Assassin's Creed: Origins by wiedzieć, co oni robią. Okazało się, że mieliśmy takie same pomysły na przyszłość serii - RPG-owy wybór, chcieliśmy to rozwinąć. Wiedzieliśmy, że w Origins też to będzie, ale w naszym przypadku mieliśmy czas by pójść jeszcze dalej; skupić się na dwóch postaciach - Alexiosie i Kassandrze; zaakcentować wybory w obrębie fabuły i dialogu, dać specjalne możliwości, w tym budowania własnego stylu gry - stwierdził Phillips.

Wśró inspiracji reżyser Assassin's Creed: Odyssey wymienił same znakomitości z gatunku jednoosobowych RPG-ów: The Elder Scrolls V: Skyrim, Fallouta i polskiego Wiedźmina 3: Dziki Gon. - Jeśli spojrzeć na te gry, one dają odbiorcom masę opcji. Na tym nam właśnie zależało w przypadku marki Assassin's Creed - by pchnąć ją w kierunku większej swobody wyboru - dodał.

Nowy gameplay z Beyond Good & Evil 2!
Journey to the Savage Planet, czyli jak 25-osobowe studio chce się mierzyć z półką AAA
Twórca serii Metro przyznaje: - używam gier do wygłaszania politycznych stanowisk
Geralt z Rivii w Monster Hunter World!
najnowsze