Rekordowy rok EA. Ogromne społeczności Battlefielda i The Sims

Patryk Purczyński
2018/05/09 16:47
0
0

Electronic Arts podzieliło się wynikami dotyczącymi swoich największych marek. Zarówno Battlefield jak i The Sims gromadzą wokół siebie rzesze graczy.

Rekordowy rok EA. Ogromne społeczności Battlefielda i The Sims

- Fiskalny rok 2018 odznaczył się sporym wzrostem i dalszą transformacją Electronic Arts. Rozwinęliśmy zasięg naszych wiodących marek, jak FIFA, Battlefield i The Sims, trafiając z nimi do większej grupy graczy na szerszej grupie platform i zwiększonym zasięgu geograficznym - oznajmił Andrew Wilson, dyrektor wykonawczy spółki, podczas corocznego spotkania z inwestorami. Ujawnił również, że Battlefield ma obecnie 54 miliony graczy, natomiast w The Sims gra aż 80 milionów ludzi.

- To był dla nas rekordowy rok - dodawał dyrektor ds. operacyjnych i finansowych Blake Jorgensen. - Nasz sukces jest spowodowany tym, w jaki sposób się zmieniliśmy i nadal zmieniamy, naszymi relacjami z graczami. Oni oczekują większej głębi w swoich ulubionych grach oraz świeżej zawartości, która podtrzyma ich zainteresowanie przez cały rok. To właśnie uczyniło nasz biznes znacznie bardziej stabilnym i pozwoliło nam zapewnić inwestorom pewny i rosnący przepływ gotówki.

GramTV przedstawia:

Łącznie w minionym roku fiskalnym Electronic Arts zanotowało przychody na poziomie 5,15 mld dolarów, co stanowi wzrost rok do roku o 6,2 proc.; zyski wyniosły natomiast 1,04 mld dolarów (wzrost o 7,9 proc.).

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!