![]()
Wszyscy wiemy, że grafika się nie liczy, no ale…
Wszyscy wiemy, że grafika się nie liczy, no ale…
![]()
Stworzony przez Panic Button port Rocket League na Switcha działał rewelacyjnie, utrzymując praktycznie cały czas stałe 60 klatek na sekundę, jednak wielu użytkownikom doskwierała niska rozdzielczość w jakiej ta gra działała. Jutro ma się to trochę poprawić.
Dla przypomnienia: Rocket League na Switchu celowało w rozdzielczość 576p w trybie przenośnym i 720p w trybie telewizyjnym, utrzymując przy tym stałe 60 fpsów. Gra została pozbawiona również wielu efektów graficznych, które znaliśmy z wersji PC czy PS4, no ale wciąż, działała super płynnie. Wraz z jutrzejszą aktualizacją ma się to nie tylko poprawić, ale i będziemy mogli zdecydować co jest dla nas ważniejsze - grafika czy płynność.
Tournaments Update, bo tak się nazywa aktualizacja wprowadzi następujące zmiany:
Dodatkowo będziemy mogli w ustawieniach ustawić tryb „Quality”, który obniży liczbę klatek na sekundę z 60 do 30, ale doda takie efekty jak flary, lepsze oświetlenie, lepsze cienie czy głębię ostrości oraz podniesie rozdzielczość w jakiej będzie działała gra:
Dodatkowo aktualizacja doda obsługę nagrywania rozgrywki. Po wykonaniu świetnej akcji wystarczy przytrzymać dłużej przycisk do robienia zrzutów ekranu i w pamięci naszej konsoli pojawi się klip wideo z ostatnimi 30 sekundami rozgrywki. Aktualizacja jest oczywiście darmowa.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!