W grze zadaniem jest zepchnąć współpracowników z krzeseł w biurze, za pomocą strzelb i innego rodzaju broni palnej.
W grze zadaniem jest zepchnąć współpracowników z krzeseł w biurze, za pomocą strzelb i innego rodzaju broni palnej.
Praca w biurze zaczyna robić się naprawdę ciekawa w momencie, gdy wszyscy pracownicy łapią za broń i starają się wzajemnie wystrzelać, rywalizując o to, kto najdłużej utrzyma się na krześle - taka idea powstała w głowie projektanta Last Man Sitting i artysty, Kevina Suckerta. Kiedy w ruch idą strzelby i wyrzutnie rakiet, zaczyna się chaos. Jedynym sposobem poruszania się jest korzystanie z odrzutu broni.
W grze znajdą się dwa tryby - klasyczny drużynowy deathmatch oraz tryb przypominający Battle Royale, choć na znacznie mniejszą skalę niż w PlayerUnknown's Battlegrounds czy Fortnite: Battle Royale.
Testy wersji alfa na PC mają rozpocząć się na początku tego roku. Na starcie otrzymamy czteroosobowy tryb kooperacji, a także sieciowy multiplayer, edytor poziomów i unikatowe krzesła o różnych statystykach.