Felieton

Call of Duty: WWII w złocie

LM, 06 października 2017 10:20 8

Gra trafiła do tłoczni, a tymczasem Activision ujawnia bonusową mapę dla posiadaczy przepustki sezonowej i zapowiada walkę z oszustami.

Glen Schofield – szef odpowiedzialnego za tegoroczną odsłonę Call of Duty studia Sledgehammer Games – poinformował na Twitterze, że prace nad podstawową zawartością gry zostały zakończone, a tytuł trafił do tłoczni. Nie da się ukryć, że powrót do historycznych realiów spotkał się z dużym entuzjazmem graczy, który nieznacznie ostudziła beta trybu wieloosobowego gry. Teraz pozostaje nam czekać na zaplanowaną na 3 listopada premierę, która ostatecznie potwierdzi, czy Sledgehammer Games dobrze wywiązało się z powierzonego zadania.

Przy okazji Activision zapowiedziało, że posiadacze przepustki sezonowej do Call of Duty: WWII już w dniu premiery będą mogli cieszyć się z odświeżonej wersji klasycznej mapy Carentan, którą z pewnością kojarzą weterani serii. Ta pojawiła się wcześniej w Call of Duty, Call of Duty: United Offensive i Call of Duty 2. Przypomnijmy, że zgodnie z zapowiedzą Call of Duty: WWII doczeka się czterech pełnoprawnych DLC, które wzbogacą grę o nowe mapy, misje, a także kolejne rozdziały trybu Nazi Zombies. Pierwszy z dodatków trafi na rynek w 2018 roku.

Jak już wcześniej wspomniałem, pecetowa beta gry nie przypadła graczom zbytnio do gustu, aczkolwiek Activision nie ukrywa, że przekazane przez testerów uwagi z pewnością przyczynią się do poprawy drobnych elementów rozgrywki. Podczas testów gra niejednokrotnie padła też ofiarą oszustów, co przyczyni się do lepszego systemu zapobiegającego takim sytuacjom. Krótko mówiąc, pecetowa wersja gry będzie uzbrojona po zęby w systemy ochronne, a Activision obiecuje monitorować sytuację i reagować bez zwłoki na wszelkie oszustwa.

Call of Duty: WWII zadebiutuje 3 listopada na PC, PlayStation 4 i Xbox One. Poniżej znajdziecie wizerunek jednego z zombie, którym podzielił się na Twitterze Glen Schofield.

Zapomnij o bezwartościowych trofeach potworów w Wiedźminie 3
Star Wars: Battlefront II z nowym trybem rozgrywki – Capital Supremacy
Sekiro: Shadows Die Twice na PC powyżej 60 FPS dzięki najnowszej modyfikacji
Detroit: Become Human – wymagania sprzętowe na PC i wsparcie dla API Vulkan
najnowsze