Skull & Bones bez klasycznego trybu dla pojedynczego gracza

LM
2017/08/08 10:38
1
0

Kampania fabularna w grze będzie wpleciona w rozmaite aktywności dostępne w trybie dla wielu graczy.

Skull & Bones bez klasycznego trybu dla pojedynczego gracza

Ważna wiadomość dla wszystkich, którzy wyczekują zapowiedzianej na tegorocznych targach E3 w Los Angeles gry Skull & Bones Ubisoftu. W wywiadzie dla serwisu GameSpot Justin Farren ze studia Ubisoft ujawnił kilka faktów związanych z kampanią fabularną we wspomnianej grze. Okazuje się, że fani tradycyjnego trybu dla pojedynczego gracza mogą być zawiedzeni, gdyż ten nie pojawi się w Skull & Bones. Wszystkie elementy kampanii fabularnej będą wplecione w tryb wieloosobowy, dzięki czemu twórcy będą mogli nieustannie ją kształtować i rozwijać, a my poznamy jej poszczególne aspekty poprzez interakcję z członkami załogi i wydarzenia w świecie gry. Twórca podkreśla, że studio przewiduje długodystansowe wsparcie dla Skull & Bones, a opowiadana w grze historia będzie ewoluować z kolejnymi latami, by doświadczenia z grą były czymś unikalnym dla każdego gracza.

Zapowiada się ciekawie, ale nie da się ukryć, że części graczy takie rozwiązanie nie przypadnie do gustu. Pozostaje mieć nadzieję, że historia będzie wystarczająco angażująca, a narracja na tyle wyrazista, żeby przyciągnąć fanów tradycyjnego singla.

GramTV przedstawia:

Skull & Bones zmierza na komputery osobiste i konsole ósmej generacji. Nie ujawniono przybliżonej daty premiery, ale ta ma nastąpić jeszcze w 2018 roku.

Komentarze
1
Shu
Gramowicz
08/08/2017 12:58

Myślę, że dzięki tej wypowiedzi stracą sporo klientów. Mnie na przyklad.