Zapowiedziano RICO - policyjną strzelankę z proceduralnie generowanymi poziomami

LM
2017/06/22 12:00
0
0

Twórcy zadbali o tryb kooperacji przez sieć i na podzielonym ekranie.

Zapowiedziano RICO - policyjną strzelankę z proceduralnie generowanymi poziomami

Studio Ground Shatter zapowiedziało swoją najnowszą grę, którą okazała się pierwszoosobowa strzelanka – RICO. W grze wcielimy się w policjanta, który ma 24 godziny na zwalczenie zorganizowanej grupy przestępczej, której członkowie ukrywają się w kolejnych, proceduralnie generowanych pomieszczeniach. Tym samym każda rozgrywka ma być inna, a kluczowym elementem gry jest oczyszczanie kolejnych pokoi, do których najpierw będziemy musieli wkroczyć. Jak możecie zobaczyć na dołączonym zwiastunie, po wyważeniu drzwi czas na chwilę zwolni, co pozwoli nam na namierzenie przeciwników i zredukowanie ich przewagi liczebnej.

GramTV przedstawia:

Niezwykle istotny jest też fakt, że rozgrywkę możemy prowadzić samotnie lub w kooperacji przez sieć i na podzielonym ekranie. Wraz z postępami w grze uzyskamy dostęp do lepszego wyposażenia i kolejnych typów lokacji, w których będą na nas czekać trudniejsi przeciwnicy.

Gra zmierza na PC, PlayStation 4 i Xboks One. Nie ujawniono dokładnej daty premiery, ale stwierdzenie "wkrótce" pozwala nam oczekiwać, że tytuł ukaże się jeszcze w 2017 roku.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!