Project Scorpio z wbudowanym zasilaczem?

Katarzyna Dąbkowska
2017/03/14 12:09

Pojawiły się nowe wycieki na temat konsoli.

Project Scorpio z wbudowanym zasilaczem?

Microsoft już oficjalnie zapowiedział, że jeszcze w tym roku na rynek trafi nowa konsola giganta. Chwilowo o Project Scorpio niewiele wiadomo, a niemalże wszystkie informacje bazują na plotkach i wyciekach. Teraz Windows Central donosi, że najnowszy sprzęt będzie miał wbudowany zasilacz.

Do tej pory zazwyczaj zasilacz w konsolach Microsoftu był dostępny w formie zewnętrznej, co może nie było zbyt wygodne, ale za to gwarantowało dobre chłodzenie. Teraz, podobnie jak chociażby w konsoli Xbox One S, zasilacz ma się znaleźć wewnątrz obudowy. Będzie to wyglądało lepiej niż ze sporą kostką na kablu, jednak mamy nadzieję, że takie rozwiązanie nie będzie wpływało na przegrzewanie się sprzętu.

GramTV przedstawia:

Windows Central donosi także, że Project Scorpio ma umożliwiać nagrywanie wideo np. z gier w rozdzielczości 4K i w 60 klatkach na sekundę. Dla porównania – PlayStation 4 Pro pozwala na nagrywanie filmów w 1080p i 60 klatkach, a Xbox One – w 720p i 30 klatkach na sekundę. Więcej na temat konsoli dowiemy się z pewnością podczas tegorocznych targów E3. Niewykluczone, że Microsoft zdecyduje się także na wczesniejszą konferencję poświęconą Scorpio.

Więcej informacji na temat Project Scorpio znajdziecie pod tym adresem.

Komentarze
16
Kafar
Gramowicz
17/03/2017 14:12
Dnia 14.03.2017 o 23:42, MisioKGB napisał:

Nie no chłopaki, chodziło mi o to, że na konsolkach gry wyglądają w miarę ładnie przy niskim koszcie zakupu, a jak chcemy mieć faktycznie cudo ze wszystkimi wodotryskami, no to już trzeba sporo dopłacić tak jak w moim przypadku /emoticons/smile.png" srcset="/emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20" /> Największą tajemnicą jest dla mnie właśnie Uncharted, które na tak słabym sprzęcie wygląda i chodzi pięknie, oczywiście jeśli 30 klatek nie przeszkadza. Widocznie Naughty po prostu potrafi robić piękne gry, a i nie lada wsparcie od Sony było zapewne $$.

No właśnie Uncharted czy Killzony lub inne gry z wewnętrznych studiów potrafią wykorzystać na maksa potencjał sprzętu. Akurat ekipa z ND to dla mnie mistrzowie kodu ale i inne ich studia bardzo skupiają się na wykorzystaniu mocy konsoli. To jest siła exclusivów. Na PC niestety przez to że każdy ma inny sprzęt nie opłaca się poświęcać czasu na wygląd aby potem męczyć się z optymalizacją pod jak najwięcej sprzętów. Już pomijam świetnych artystów którzy plastycznie robią niesamowite scenerie.

Kafar
Gramowicz
17/03/2017 14:08
Dnia 14.03.2017 o 14:14, chudyda napisał:

http://www.ign.com/wikis/xbox-one/PS4_vs._Xbox_One_Native_Resolutions_and_Framerates

1szy link z google, takie trudne aod serwisu o grasz trochę żetelności bym wymagał

bo potem xbox taki słaby jest a ps4 taki pro

No bo akurat xbox jest słabszy. To jak by się kłócić że maluch jest szybszy od ferrari.

Jednak mi właśnie chodziło o to że nie masz racji i jak widać nawet dobrze nie sprawdziłeś.

Kasha28 to wyjaśnił. Zaznaczając czego też tyczy artykuł.

Po za tym reszta no ja was błagam, nie porównujcie jakości czy tak zwanych "porównania grafik" na YT.  YT używa takiej shitowej kompresji że nawet jak ktoś wam da porównanie w 4k to i tak nie będzie taka sama jakość /emoticons/wink.png" srcset="/emoticons/wink@2x.png 2x" title=";)" width="20" />

MisioKGB
Gramowicz
14/03/2017 23:42

Nie no chłopaki, chodziło mi o to, że na konsolkach gry wyglądają w miarę ładnie przy niskim koszcie zakupu, a jak chcemy mieć faktycznie cudo ze wszystkimi wodotryskami, no to już trzeba sporo dopłacić tak jak w moim przypadku :) Największą tajemnicą jest dla mnie właśnie Uncharted, które na tak słabym sprzęcie wygląda i chodzi pięknie, oczywiście jeśli 30 klatek nie przeszkadza. Widocznie Naughty po prostu potrafi robić piękne gry, a i nie lada wsparcie od Sony było zapewne $$.




Trwa Wczytywanie