Nowy zwiastun Final Fantasy XV pokazuje wszystko, co powinniśmy wiedzieć o grze

Małgorzata Trzyna
2016/11/21 18:15
8
0

Od prezentacji bohaterów i świata gry przez system walki po zadania poboczne i system awansowania.

Nowy zwiastun Final Fantasy XV pokazuje wszystko, co powinniśmy wiedzieć o grze

Square Enix udostępniło nowy zwiastun "101 trailer" Final Fantasy XV w dwóch wersjach. Jak sama nazwa wskazuje, film przedstawia w skrócie najważniejsze elementy gry. Dzięki temu podsumowaniu możemy przypomnieć sobie, jak wygląda świat, w którym toczy się akcja FFXV, kim są główni bohaterowie - Noctis i jego trzej towarzysze, jak wygląda rozgrywka, system walki, jakimi rodzajami broni i magią będziemy się posługiwać, jak zmieniać wygląd postaci, awansować na nowe poziomy, jak wyglądają zadania poboczne itd.


GramTV przedstawia:

Do premiery Final Fantasy XV pozostało już niewiele - zaledwie osiem dni. Gra zmierza na PS4 i Xboksa One, na ewentualną wersję PC poczekamy znacznie dłużej.

Komentarze
8
HeX1981
Gramowicz
22/11/2016 18:45

a bedzie to po PL?:p

Kafar
Gramowicz
22/11/2016 12:18

Też czekam. Najgorszą częścią dla mnie była 13. Oby to było dobre. Na pewno zapowiada się gra marzeń dla wielbicieli FF. Nie ukrywam że dla mnie najlepsze to 7,8,9 i 10.

Usunięty
Usunięty
22/11/2016 09:29

Dobra... Chyba od początku roku czekam na premierę, Platinum Demo wepchnęło mnie siłą do hypociągu, ale teraz to ja się jaram jak stos pod heretykiem! :D Please don''t suck...

Dnia 21.11.2016 o 21:50, jasnygwint napisał:

nigdy nie grałem w poprzednie części, ta wygląda zachęcająco jeśli chodzi o grafikę, ale walka jakoś do mnie nie przemawia, może to kwestia przyzwyczajenia i ogarnięcia, ale niby jest szybka ze względu na te warp-coś-tam, a z drugiej strony ciosy wyprowadzane są jakby ciut za wolno. No i angielski dubbing... no za diabła mi nie pasuje. Bardzo chętnie bym to ograł ale najpierw poczekam na recenzję i pierwsze gameplaye żeby się przekonać o co tam chodzi.

Tu właśnie walka jest całkiem przyjemna, co również uważam za dobrą zmianę. Turowy system walki był całkiem w porządku, ale w XIII jest zbyt chaotycznie i im więcej kombinowałem z paradigmami, tym bardziej obrywałem od przeciwnika (a co za tym idzie zdobywałem mniej gwiazdek). W XV jest bardziej arcade''owo, ale warping spodobał mi się bardzo i wygląda genialnie.




Trwa Wczytywanie