Więcej gameplay'u, mniej CGI na The Game Awards dzięki No Man's Sky

Paweł Pochowski
2016/11/19 13:15
1
0

Geoff Keighley przyznał, że zapowiedź No Man's Sky na VGX mogła przyczynić się do wpędzenia deweloperów w czarną dziurę, z której nie było odwrotu.

Więcej gameplay'u, mniej CGI na The Game Awards dzięki No Man's Sky

No Man's Sky to aktualnie synonim oszustwa wobec graczy poprzez prezentowanie nieprawdziwych materiałów i takie lawirowanie słowami, by nie powiedzieć całej prawdy, zachęcając jednocześnie do kupna gry jak największą liczbą graczy. Hello Games takie praktyki odbijają się właśnie czkawką, ale może wyjść z tego coś dobrego na przyszłość. Organizator The Game Awards zapowiedział, że wyciągnął wnioski z sytuacji z No Man's Sky - a więc gry, która została zapowiedziana jeszcze za czasów VGX. Geoff chce, by deweloperzy byli bardziej szczerzy wobec graczy i prezentowali więcej faktycznej rozgrywki, a mniej generowanych komputerowo animacji.

- Sporo myślałem o No Man's Sky. Czy to my stworzyliśmy tę czarną dziurę hypu, z której deweloperzy nie mogli się już wydostać? Po części jestem tego współautorem. Płynie z tego morał na przyszłość, który mam na uwadze w tym roku, by deweloperzy prezentowali bardziej przejrzyste materiały odnośnie swoich gier - powiedział Keighley zgadzając się jednocześnie, że końcowa wersja produkcji pozostawała wiele do życzenia wobec zapowiedzi.

GramTV przedstawia:

- Zgadzam się z powszechnymi opiniami i powiedziałem to Seanowi. Po zapowiedzi No Man's Sky gracze mieli w głowach wyidealizowaną wersję tego, czym gra naprawdę się okazała. Znam zespół twórców. Ich ekipa liczy sobie osiem osób. Ta wizja nigdy nie miała zostać zrealizowana - powiedział organizator The Game Awards. Z tego też powodu podczas tegorocznego TGA możemy spodziewać się więcej informacji o faktycznej rozgrywce. Niektóre z gier mają być prezentowane w klasycznej dla YouTube formule "Let's Play". Gameplaye, nawet te premierowe, mają być też dłuższe i trwać od czterech do pięciu minut.

Tegoroczne The Game Awards będzie transmitowane 1 grudnia z Microsoft Theater w Los Angeles. Wiemy już, że podczas wydarzenia pokazany zostanie gameplay (nie CGI!) z Mass Effect: Andromeda, po cichu liczymy też na obecność Destiny 2.

Komentarze
1
Usunięty
Usunięty
19/11/2016 14:51

Czyli jednak Hello Games dało nam coś dobrego... Mniej kantowania. :P