Zmiany mają uprzyjemnić korzystanie ze Sklepu Steam i wpłynąć na lepsze pozycjonowanie produktów
Zmiany mają uprzyjemnić korzystanie ze Sklepu Steam i wpłynąć na lepsze pozycjonowanie produktów
Ostatnio informowaliśmy Was o zmianach, jakie czekają strony produktów w Sklepie Steam, ale okazuje się, że to nie jedyne zmiany jakie Valve zaplanowało dla największej platformy gier na komputery osobiste. Jeśli dzisiaj logowaliście się na Steam to z pewnością zauważyliście nową szatę graficzną i układ strony sklepu, aczkolwiek wprowadzone zmiany nie ograniczają się jedynie do tych elementów.
Nowy sklep oferuje przede wszystkim łatwiejszy dostęp do produktów, które leżą w sferze naszych zainteresowań, a to dzięki możliwości personalizacji wyświetlanych ofert. Na stronie głównej sklepu znajdziemy od teraz oferty, które odpowiadają naszym preferencjom, ale nie zabraknie tam również miejsca na zaprezentowanie gier, które aktualnie są przecenione. Zmiany mają dotyczyć także opisu produktów, który ma teraz prezentować znacznie więcej użytecznych informacji dotyczących gry. Poza tym już na starcie będziemy mogli prześledzić ostatnią aktywność naszych znajomych na Steam, a także sprawdzić, które tytuły zostały w ostatnim czasie zaktualizowane. Usprawniono również system Kuratorów Steam i wyświetlane przez nich rekomendacje.
Wygląda na to, że Valve bardzo poważnie podchodzi do dystrybucji produktów na swojej platformie. Najnowsze zmiany z pewnością mają przełożyć się na większą sprzedaż gier bezpośrednio przez Steam, tak by platforma nie ograniczała się jedynie do udostępniania tam produktów, które można aktywować po zakupie u zewnętrznego dystrybutora. Nie tak dawno przecież Valve wprowadziło ograniczenie dotyczące rekomendacji, które liczy do końcowej oceny produktu tylko opinie graczy, którzy zakupili produkt bezpośrednio przez portfel Steam.