14 milionów kopii Battlefronta, jakie dotarły do sklepów, to dopiero początek. EA ma znacznie odważniejsze plany co do gier Star Wars.
14 milionów kopii Battlefronta, jakie dotarły do sklepów, to dopiero początek. EA ma znacznie odważniejsze plany co do gier Star Wars.
- Czujemy na sobie obowiązek związany z tą marką - i to nie tylko dlatego, że tak bardzo ją kochamy i jesteśmy jej wielkimi fanami, ale także z tego względu, że daje satysfakcję naszym pracownikom. Oni chcieli nad tym pracować. To pomogło nam przyciągnąć wybitne talenty do naszej firmy - podkreśla Miele. - Jesteśmy zaszczyceni mogąc być częścią Star Wars. Ten fakt elektryzuje firmę. Jesteśmy dumni, że to wypaliło - dodaje.
Przypomnijmy, że oprócz Battlefronta 2 powstającego w DICE trwają również prace nad innymi grami w uniwersum Gwiezdnych wojen. Swoją cegiełkę dokładają Visceral Games, Motive Studios, Respawn Entertainment, Capital Games, BioWare a nawet Criterion.