No Man's Sky - końcówka prac jest bardzo cieżka, ale gra jest coraz lepsza

Paweł Pochowski
2016/06/27 09:40
0
0

Dodatkowo deweloperzy z Hello Games tłumaczą się z nieobecności na E3 2016. Powód? Prozaiczny.

No Man's Sky - końcówka prac jest bardzo cieżka, ale gra jest coraz lepsza

- Cześć. Tu Sean. Pracujemy bardzo, bardzo ciężko nad No Man's Sky - tymi prostymi, ale tłumaczącymi wszystko słowami rozpoczyna się nowa, krótka notatka na blogu gry. W dalszej części swojego posta Sean pisze na temat aktualnego stanu produkcji - Każdego dnia gra robi się coraz lepsza i lepsza. Bez względu na pracę do późna w nocy (i od wczesnego poranka) wszyscy pracujemy ciężko, by ją ukończyć i oddać w Wasze ręce, to wspaniale obserwować jak to wszystko się spełnia - dodaje Sean. W dalszej części wspomina jeszcze o ostatnim opóźnieniu premiery No Man's Sky. Wspomina także o tym, że tytuł to "najtrudniejsza rzecz nad jaką pracował kiedykolwiek w swoim życiu", ale pomimo tego "produkcja odbywa się naprawdę zaskakująco dobrze".

W świetle powyższych informacji pewnie już możecie zgadnąć, dlaczego Hello Games nie pokazało No Man's Sky na E3 2016. Dokładnie o tę kwestię zapytał Seana jeden z fanów. Jak twierdzi twórca, deweloperzy mogli zrobić dwie rzeczy - albo udać się na E3 i budować jeszcze więcej hype'u, albo pracować nad ulepszeniem gry. Jak wiadomo, wybrali drugą z opcji.

GramTV przedstawia:

Przypominamy, że po ostatnim opóźnieniu premiery No Man's Sky zadebiutuje na PC oraz PlayStation 4 już 10 sierpnia. Wygląda więc na to, że przed deweloperami jeszcze około miesiąc mocnego crunchu.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!