Dwie wielkie firmy będą musiały między sobą rozstrzygnąć, kto ma prawa do pewnego znaku towarowego. Poszło raptem o jedno słówko...
Dwie wielkie firmy będą musiały między sobą rozstrzygnąć, kto ma prawa do pewnego znaku towarowego. Poszło raptem o jedno słówko...
Informacja przeszłaby zapewne bez większego rozgłosu, gdyby nie oprotestowanie wniosku przez Ubisoft. Francuska firma dysponuje bowiem marką Ghost Recon (obecnie trwają prace nad kolejną odsłoną z podtytułem Wildlands), a swój sprzeciw motywuje następująco: "Prawdopodobne jest, że konsumenci błędnie uwierzą, że dobra i usługi oferowane przez wnioskodawcę są dostarczane, sponsorowane, lansowane lub zatwierdzone przez oponenta, lub są w jakiś sposób z nim powiązane".
Na razie trudno wyrokować, jak zakończy się ta sprawa. Electronic Arts czas na odpowiedź ma do 9 marca. Co ciekawe, Ubisoft swoje uwagi wniósł w ostatnim możliwym dniu, czyli 29 stycznia. Pierwotny wniosek EA do USPTO wpłynął zaś w sierpniu 2015.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!