Skradanie popłaca - nowy gameplay z Rise of the Tomb Raider

Patryk Purczyński
2015/08/22 17:04

Lara Croft pokazała już, że potrafi zrobić niezłe zamieszanie, ale przenikanie niezauważoną również nie jest jej obce.

Skradanie popłaca - nowy gameplay z Rise of the Tomb Raider

Twórcy Rise of the Tomb Raider zaprezentowali nowy fragment rozgrywki. Pokazują w nim, że Lara Croft wcale nie musi rozpętywać piekła i prowadzić otwartego konfliktu z nieprzyjacielem. Zamiast tego może unikać starć poprzez skradanie się za plecami niczego niepodejrzewających wrogów, niepostrzeżenie przemykając do pożądanych miejsc. Mało tego, nie musi nawet w żaden sposób unieszkodliwiać przeciwników.

Główna bohaterka Rise of the Tomb Raider niezauważona pozostaje dzięki nieuwadze wrogich jednostek, cichemu poruszaniu się, ale również dzięki prostym metodom odwrócenia uwagi strażników. Zupełnie inaczej przedstawiało się gamescomowe demo produkcji studia Crystal Dynamics, gdzie pod koniec Lara musiała się popisać sprawną obsługą broni palnej, celnością i refleksem.

GramTV przedstawia:

Rise of the Tomb Raider pod koniec tego roku zadebiutuje na Xboksie. Właściciele pecetów będą musieli na grę poczekać do pierwszego kwartału 2016, zaś na PS4 tytuł ten zawita dopiero jesienią przyszłego roku.

Komentarze
10
Usunięty
Usunięty
23/08/2015 13:29

> Cóż, gram obecnie w Dishonored, więc skradanie tutaj wydaje mi się banalnie proste. ;)> Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu, bo zawsze wybieram cichą eliminację wrogów.>> @NemoTheEight> No wg mnie w porównaniu do tych dwóch Tomb Raider przeszedł najmniej drastyczne zmiany.> Chociaż w AC IV grało mi się bardzo dobrze (a narzekałem na niego najbardziej ze wszystkich> Assassin''s Creedów zanim zagrałem) i mimo wszystko był "asasyński", ale za bardzo odbiegł> od pozostałych części klimatem. O DmC się nie wypowiadam, bo poleciałyby bluzgi, a tego> nie chcę. :PW sumie każda część AC odbiega klimatem od pozostałych. Black Flag najbardziej, bo twórcy chcieli odświeżenia. Ironicznie zresztą przeciwnicy maja rację, bo Edward nie bł Asasynem przez większość gry :)Co do DmC to mnie się podobało, ale faktycznie stary Dante był jakiś lepszy. Ten "nowy" był taki trochę niedorobiony.

Usunięty
Usunięty
23/08/2015 11:49
Dnia 22.08.2015 o 21:59, sosniasty napisał:

> Aż musiałem sobie obejrzeć dla równowagi gameplay z TR Legend z Boliwii i Nepalu, żeby sobie przypomnieć prawdziwą Larę. Jak się cieszę, że nie jestem sam. TR z 2013 jest dobrą grą, ale to nie jest Tomb Raider. Tęsknię za TLR, Legend, Underworld. TR zrobił się "modny" i mamy wspinaczkę, skradanie, ciche zabójstwa. Przypomina Wam to coś...? ;)

A ja mam nadzieję, że stare już nie wróci.Pierwszy Tomb Raider był dla mnie b. dobrą gier, a wcześniejszych odsłon ( poza Legend 0 po prostu nie dzierżę i juiz nie mogę się doczekać na RotTR.

Usunięty
Usunięty
23/08/2015 11:31

Dlaczego oni nam to robią, gra wygląda sztucznie, wszystko się błyszczy i świeci, lara wygląda jak nie lara i jeszcze innych głupich pomysłów, które ciągną grę na dno.




Trwa Wczytywanie