Twórcy Rise of the Tomb Raider zdają sobie sprawę, że rozczarowali fanów

Paweł Pochowski
2015/07/28 11:00

Phil Rogers tłumaczy jednak, że decyzja o czasowej wyłączności nie była łatwa.

Twórcy Rise of the Tomb Raider zdają sobie sprawę, że rozczarowali fanów

Od samego początku na temat kontynuacji zrestartowanego Tomb Raider w postaci Rise of the Tomb Raider mówi się przede wszystkim w kontekście umowy na wyłączność podpisanej z Microsoftem, dzięki czemu gra najpierw pojawi się na Xbox One i Xbox 360, a dopiero później na innych platformach. Dopiero ostatnio dowiedzieliśmy się, że na komputerze produkcja pojawi się wiosną, ale na PlayStation 4 dopiero jesienią 2016, a więc w rok po swojej premierze. Wielu graczy nie może wybaczyć Crystal Dynamics, że produkcja która debiutowała na wszystkich platformach równocześnie nagle zaczyna faworyzować posiadaczy Xboksów. Jak tłumaczy Phil Rogers podjęcie decyzji o współpracy z Microsoftem było bardzo trudne, ale istniały ważne przesłanki, dla których się na nią zdecydowano.

- Mam nadzieję, że fani wiedzą, iż nie była to łatwa decyzja. Uważam, że każda współpraca na tym poziomie jest decyzją, która potrzebuje długiego przemyślenia. I my tą decyzję w studio potraktowaliśmy bardzo, bardzo poważnie. Wiemy, że biorąc pod uwagę krótki okres, rozczarowaliśmy fanów - powiedział Phil Rogers, CEO Square Enix w Ameryce dodając, że jednym z powodów zdecydowania się na współpracę z Microsoftem był to, że firma kibicuje Tomb Raiderowi i pomaga marce. - Pracowali z nami już przy poprzednich grach, choć w mniejszym stopniu, ale i tak byli bardzo pomocni. Dla Rise of the Tomb Raider pokazali całą swoją pasję i wiarę w to, że są nam w stanie pomóc wysadzić za pomocą tej gry fanów w powietrze. Ludzie muszą to wiedzieć odnośnie Microsoftu. Ich oddanie i zaangażowanie dla Tomb Raider jest dla nas po prostu niesamowite - dodał Phil.

GramTV przedstawia:

Rogers dodał nawet, że szef Xboksa - Phil Spencer - osobiście odwiedza ekipę Crystal Dynamics, kiedy tylko jest w pobliżu San Francisco. Co z tej ścisłej współpracy wyniknie przekonamy się już 10 listopada, gdy Rise of the Tomb Raider pojawi się na Xbox 360 i Xbox One.

Komentarze
40
Usunięty
Usunięty
30/07/2015 09:38

Haha, to największy stek bzdur jaki mogli wyłożyć fanom. Lubiłem poprzedniego TR i tego sobie odpuszczę po czymś takim. Kupiłem niedawno PS4 i czekanie rok na ''premierę'' gry bo firma nastawiona na zysk zdecydowała się zrobić wyłączność, mnie nie interesuje. Widocznie moje pieniądze nie są im potrzebne. Na szczęście rynek jest tak bogaty w rzeczy, które warto ograć, że nie trzeba pędzić do sklepu po nową kosnolę. ;) Szkoda mi tylko, że wizerunku firmy broni się wciskając kit, którego nikt przy zdrowych zmysłach nie bierze na poważnie. To też w sumie świadczy o tym jak traktuje graczy. Shame on you Fil. Shame on you.

Usunięty
Usunięty
30/07/2015 09:38

Haha, to największy stek bzdur jaki mogli wyłożyć fanom. Lubiłem poprzedniego TR i tego sobie odpuszczę po czymś takim. Kupiłem niedawno PS4 i czekanie rok na ''premierę'' gry bo firma nastawiona na zysk zdecydowała się zrobić wyłączność, mnie nie interesuje. Widocznie moje pieniądze nie są im potrzebne. Na szczęście rynek jest tak bogaty w rzeczy, które warto ograć, że nie trzeba pędzić do sklepu po nową kosnolę. ;) Szkoda mi tylko, że wizerunku firmy broni się wciskając kit, którego nikt przy zdrowych zmysłach nie bierze na poważnie. To też w sumie świadczy o tym jak traktuje graczy. Shame on you Fil. Shame on you.

Usunięty
Usunięty
28/07/2015 21:04

Rozumiem rozczarowanie, ale do kogo pretensje? Do firmy, której głównym celem jest zarabianie pieniędzy?




Trwa Wczytywanie